Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:53:28 GMT

کاهش تعرفه رومینگ زائرین اربعین

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۰۱۹۲

کاهش تعرفه رومینگ زائرین اربعین

در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین، همراه اول تعرفه رومینگ بین‌المللی خود در عراق را کاهش داد.

به گزارش ایسنا، همراه اول اعلام کرد به‌منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی، تعرفه تماس رومینگ بین الملل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین خود در عراق را کاهش داده است.
بر این اساس از روز سه شنبه ۲۴ مهر تا روز جمعه ۱۱ آبان ماه سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای ۲۴۹۹ تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای ۸۹۹ تومان، مکالمه با شماره داخلی عراق دقیقه ای ۲۴۹۹ تومان، ارسال پیامک ۸۹۹ تومان به ازایِ هر پیامک و اینترنت همراه ۴۹۹ تومان به ازای هر مگابایت محاسبه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه ندارد و دریافت پیامک نیز رایگان است. پیش از این، با تخفیفی که همراه اول ارائه می‌کرد، تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران ۳۳۰۰ تومان، دریافت مکالمه دقیقه ای ۳۰۰۰ تومان، مکالمه داخلی عراق دقیقه ای ۱۷۰۰ تومان، ارسال پیامک ۱۳۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۲۳۰۰ تومان بود. 

علاوه بر این، با نزدیک شدن اربعین حسینی، اپراتور اول اعلام کرده که ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار خود را برای مکالمه و اینترنت، در پایانه‌های مرزی، به بیش از دو برابر افزایش داده و تدابیر ویژه ای را برای این مراسم در نظر دارد.
همراه اول هم‌چنین اعلام کرد برای ارائه خدمات ارتباطی هرچه بهتر به زائرین اربعین حسینی، در پایانه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت آنتن‌های BTS خود را نسبت به اربعین سال گذشته به بیش از دو برابر افزایش داده و نیز قرار است در این پایانه‌ها، کارشناسان، زائرین را برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، راهنمایی کنند.

مانیتورینگ شبکه به‌صورت ۲۴ ساعته، بهینه‌سازی تمام مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی،  ایجاد شش نقطه جهت دریافت سرویس وای فای در مسیر نجف تا کربلا از جمله اقدامات همراه اول برای مراسم پیاده‌روی اربعین امسال است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پياده روي اربعين تعرفه رومینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • بعد از ورزش بدن‌درد دارید؟ برای تسکین، این روش‌ها را امتحان کنید
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد