Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در نهمین روز تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال که ۲۲ مهر ۱۳۹۷ برگزار شد، سعید عزت اللهی، هافبک باشگاه ردینگ انگلیس و کشورمان مصدوم شد و بازی با تیم ملی بولیوی را از دست داد.

عزت اللهی که در بخش میانی تیم ملی مهره تاثیرگذاری محسوب می‌شود و به غیر از دیدار نخست ایران مقابل مراکش که به دلیل محرومیت از دست داد، در ۲ مسابقه بعدی جزء ۱۱ بازیکن اصلی کی روش بود و عملکرد خوبی داشت، اما مقابل شاگردان سزار فاریاس در تیم بولیوی حضور نداشت و غیبت او مقابل میلوال قطعی است، اما باید از وضعیت پای او MRI بگیرند تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که پس از پایان بازی و پیروزی ۲ بر یک مقابل بولیوی خوشحال بود در میکسدزون ورزشگاه آزادی صحبت نکرد، اما پس از آن  در گفتگویی اعلام کردبه دلیل مصدومیت دیدار با بولیوی را از دست داده است و امروز (چهارشنبه) MRI می‌گیرم تا وضعیت مصدومیتم مشخص شود.

به نظر می‌رسد مصدومیت عزت اللهی از ناحیه کشاله پا باشد. همچنین اخباری به گوش می‌رسید که به دلیل اینکه عزت اللهی در تیم ایران مصدوم شده باشد، باید به ردینگ غرامت بدهد که تکذیب شد. عزت اللهی در روز‌های فیفا دی (FIFA DAY) و ۴۸ ساعت قبل مسابقه مصدوم شده و به این دلیل مسئولان باشگاه ردینگ نمی‌توانند غرامت بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انگلیس بولیوی فوتبال فوتبال ایران ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات گفت: برای سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، ۱۷میلیارد تومان غرامت در بخش کشاورزی مه ولات پرداخت شده است.

هادی ساربان ۱۱ اردیبهشت در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی و دام این شهرستان به پرمخاطره بودن بخش کشاورزی و وقوع خشکسالی در سال‌های اخیر و همچنین اهمیت بیمه در بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی گفت: در بیمه‌های کشاورزی ۶۵ درصد حق بیمه توسط دولت و کمتر از ۳۵ درصد توسط کشاورز پرداخت می‌شود که در سال گذشته طبق گزارش صندوق بیمه محصولات کشاورزی کل حق بیمه پرداختی توسط کشاورزان ۷.۹ میلیارد تومان بوده در حالی که ۱۷ میلیارد تومان به بیمه‌گذاران غرامت پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات خشکسالی و سرما را از مهمترین عوامل خسارت‌زای سال گذشته دانست و از کشاورزان خواست برای ضمانت، محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی در این جلسه اظهار کرد: این صندوق در سال گذشته ۱۵ محصول را تحت پوشش بیمه قرار داده که از این تعداد ۸ محصول در سال گذشته خسارت دیده و در این بین بیشترین غرامت پرداختی مربوط به محصول پسته به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان است.

خزاعی در پایان از اقساطی شدن حق بیمه محصولات کشاورزی و تخفیفات ویژه حق بیمه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در سال زراعی جدید در شهرستان مه ولات تاکنون ۸۱۱ فقره بیمه‌نامه برای ۱۳ محصول صادر شده است که بیشترین تعداد مربوط به محصول پسته ۵۷۱ فقره و به مساحت ۲۴۰۵ هکتار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی