Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:12:08 GMT

سینمای «امید» به گناوه رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۱۳۲۹

شهر گناوه در استان بوشهر به عنوان سومین شهر در کشور برای احداث سینمای امید انتخاب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری به منظور بررسی سینمای امید جلسه‌ای با حضور رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی ، حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، ماشالله احمدی شهردار گناوه ، اعضای شورای شهر گناوه و سید حسین سیدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امور استان‌های سازمان سینمایی در شهرداری شهر گناوه برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ماشالله احمدی شهردار گناوه از اختصاص زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر در جنب پارک خور برای احداث و بهره‌برداری سینمای امید در این شهر خبر داد.

تامین زمین و ساخت و بهره برداری سینما حداقل برای دو سالن با شهرداری گناوه خواهد بود و مشاوره فنی و تهیه نقشه و کمک مالی تا سقف هفتصد میلیون تومان نیز با سازمان امور سینمایی و سمعی بصری است.

 کمک به احداث سینمای امید در شهرهای ایلام و ایرانشهر از برنامه‌های آتی سازمان سینمایی در سال جاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»