Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@09:36:50 GMT

ماجرای پخش نشدن برنامه فردوسی پور چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۱۸۵۱

ماجرای پخش نشدن برنامه فردوسی پور چه بود؟

سازمان رسانه ای در خصوص یک کار به یک جمع بندی رسیده است؛ این جمع بندی را هم به همه نیروهای خود ابلاغ کرده است؛ یکی از نیروها سرپیچی کرده است؛ تکلیف سازمان چیست؟!

به گزارش مشرق، میکائیل دیانی دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل درباره گنانه زنی های قطع شدن برنامه فردوسی پور نوشت:

باید همه را دعوت کنیم به رفتار حرفه ای .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان رسانه ای در خصوص یک کار به یک جمع بندی رسیده است؛ این جمع بندی را هم به همه نیروهای خود ابلاغ کرده است؛ یکی از نیروها سرپیچی کرده است؛ تکلیف سازمان چیست؟! طبیعی است که با آن نیرو برخورد حرفه ای سازمانی صورت بگیرد!
حالا تصور کنید آن عنصر سازمانی علاوه بر سرپیچی رسانه های دیگر را هم به خط کرده است که علیه سازمانی که بدان متعهد است عمل کنند! حقیقتا این از سعی صدر مدیریت آن سازمان است اگر برخورد شدیدی با این نیرو انجام ندهد!
و این را هم بدانیم اگر سازمان رسانه ای نتواند نیروهای خود را مدیریت کند؛ هیچ قدرت بر اقناع مخاطبین هم نخواهد داشت!

بیشتر بخوانید:

برنامه نود امشب پخش نمی‌شود


اما داستان چه بود؟!
یک برنامه ریزی سازمانی برای کل هفته شد که کنداکتور ساعت ۱۰:۳۰ به بعد برای مسابقات لیگ اروپا خالی شود؛ همه تهیه کننده ها هم تابع بودند فقط عادل شلنگ انداخت؛ روی آنتن زنده با وجود اینکه از قبل اعلام شده بود هفته بعد هیچ کس آن تایم پخش نمی شود اعلام کرد پخش می شود؛ فردایش به رسانه ها خط داد که بگویید میخواهید جلوی پخش نود را بگیرند ؛ باز تذکر گرفت که چرا دروغ و شانتاژ میکنی؟! نکن این کار را! باز دوباره رفت گفتگو کرد و رسانه ها را به خط کرد که من دارم آیتم هایم را می سازم و فشار می آورم که پخش شوم؛ فشار از بیرون از سازمان برای آنکه بگوید قدرتش از مدیر شبکه وسازمان بیشتر است، بعد خودش با استفاده از خبرآنلاین و ایسنا و سازندگی و خیلی دیگر از رسانه ها خط خبری ساخت که میخواهید عادل را حذف کنند! این اتفاقا اوج کار غیرحرفه ای از آن کسی است که خودشان میگویند بیست سال است کار حرفه ای می کند!

پی نوشت:
مدیران محترم رسانه هایی که بصورت سیستماتیک در دفاعی نامعقول؛ غیرحرفه ای و غیراخلاقی پشت عادل فردوسی پور قرار گرفته اید؛ خاصه جناب انتظامی؛ مدیرمسئول  خبرآنلاین و  محمد قوچانی سردبیر سازندگی از شما سوال دارم؛ اگر خبرنگار؛ دبیر و یا هر عضو رسامه شما خلاف سازمان رسانه ای شما عمل می کرد و علیرغم میل شما رسانه های دیگر علیه سازمان رسانه ای شما موج خبری می ساختند چه می کردید؟!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین اینستاگرام برنامه نود صدا و سیما عادل فردوسی پور عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • ماجرای حصار‌کشی در پارک لاله چیست؟ شهرداری درختان لاله را هم قطع می‌کند؟
  • ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟