Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان بابیان که تمرکز اصلی دشمنان بر روی بازار و اصناف است، گفت: هوشیاری کسبه و بازاریان دشمنان را ناکام گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند دشمنان نظام و در رأس آن‌ها استکبار جهانی می‌خواهد در 3 مرحله پروژه خود را پیاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فشارهای روانی، اقتصادی و عملی را دشمنان امروز در دستور کاردارند به‌طوری‌که بر اساس برنامه‌ریزی خودشان قرار بود امسال تابستان داغ راه بیندازند و تمرکز اصلی نیز بر روی بازار و اصناف بود.
حسن‌پور افزود: به خاطر این‌که اولین گروهی که به ندای امام پاسخ دادند، بازاریان بودند و این جریان‌ها فکر می‌کنند که اگر بازار را از انقلاب جدا کنند انقلاب ساقط می‌شود.
وی ابراز داشت: به همین دلیل فشار روی اصناف زیاد بود و مشاهده کردید در خصوص ارز و دلار اتفاقات تلخی افتاد و درواقع قصدشان این است که از این موضوع سوءاستفاده کنند.
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در اوایل تیرماه دو روز در بازار تهران تحرکاتی صورت گرفت و خود بازاریان زمانی که فهمیدند این دسیسه‌ها کار دشمن است خط و رویه خود را جدا کردند.
وی بیان داشت: کسبه و بازاریان در اوج بصیرت و فداکاری قرار دارند به‌طوری تمام توطئه‌ها و جوسازی‌های گسترده دشمنان برای ایجاد ناآرامی و تعطیلی بازار در 16 مهرماه امسال به سنگ خورد و جواب نداد.
حسن‌پور به برنامه‌های بسیج اصناف اشاره کرد و گفت: بسیج اصناف همیشه در کنار بازاریان حضور دارد و مطالبات به‌حق آن‌ها را از دولتی‌ها بیان می‌کند.
وی ادامه داد: بسیج اصناف مطالبات مردم را پیگیری می‌کند و نقش هدایت بازاریان را بر عهده دارد که یک‌زمانی در پازل دشمن قرار نگیرند.
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان بیان داشت: جلسات مستمری را به‌عنوان هیئت اندیشه‌ورز در تمامی استان‌ها داریم که با حضور علما، اساتید دانشگاه و نمایندگان دولت و بازاریان به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این هیئت‌ها تمامی مشکلات و موانع را بررسی کرده و اقدام قرارگاه کالای ایرانی را تشکیل دادیم و نقش تمامی اقشار بسیج در حمایت از کالای ایرانی را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد

امام جمعه قشم با اشاره به در پیش بودن دهم اردیبهشت؛ روز ملی خلیج فارس گفت: دشمن همواره در تلاش برای فتنه‌سازی بر سر نام خلیج فارس است، اما با هوشیاری مردم و مسئولان همواره شکست خورده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم با تاکید بر هوشیاری در برابر فتنه‌های دشمنان، گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم و مسوولان تا به امروز توطئه شوم دشمنان در تغییر نام خلیج فارس ناکام بوده و همواره با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های ایران اسلامی در دفاع از حقوق کشورهای منطقه خلیج فارس و ایجاد صلح در منطقه، تصریح کرد: خلیج فارس از آغاز پیدایش این آبراه در جغرافیای جهان همراه بر این نام بوده و کتاب و نقشه‌های زیادی در تاریخ بر این معنا تاکید دارند.

وضعیت جاده‌های شهرستان ناایمن است

امام جمعه قشم در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به روز ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای (هفتم اردیبهشت)، ضمن انتقاد از وضعیت ناایمن جاده‌های این شهرستان، بر تلاش هر چه بیشتر مسوولان مربوطه در جهت اصلاح و بهسازی مسیرهای ناایمن و ایجاد مسیرهای امن تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حاجبی ضمن تبریک روز شوراها به فعالان این عرصه (نهم اردیبهشت) و با اشاره به نقش مهم این نهاد مردمی در حل مشکلات جامعه، تصریح کرد: این نهاد در قانون اساسی کشورمان بسیار مورد تاکید قرار گرفته و اعضای شوراها باید منعکس کننده و پیگیر نیازها و درخواست‌های مردمی باشند.

وی تاکید کرد: شکل گیری نهاد شوراهای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران با فرمان امام خمینی(ره) نشان دهنده اهمیت مردم سالاری دینی در جامعه و تحقق بخشیدن به فرآیند واگذاری امور به مردم است.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد