Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:55:24 GMT

خانه های ورزش در روستاهای تکاب افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۱۶۰

خانه های ورزش در روستاهای تکاب افزایش می یابد

رضا طلایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم اکنون جوانان و علاقه مندان به ورزش در روستاهای یولقون آغاج' و 'گوی آغاج' این شهرستان از خدمات خانه ورزش بهره مند هستند، افزود: مقدمات ایجاد خانه ورزش در روستاهای «حسن آباد»، «اوغولبیک» و «ینگی کند» تکاب نیز فراهم شده و به زودی تاسیس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: برای تجهیز امکانات خانه های ورزش روستایی در این شهرستان تاکنون 500 میلیون ریال هزینه شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان تکاب افزود: برای راه اندازی خانه ورزش در روستاها مشارکت اهالی می تواند بسیار موثر واقع شود زیرا با تامین زمین و ساختمان از سوی اهالی، تجهیزات و امکانات ورزشی توسط این اداره تامین می شود.
طلایی با اشاره به آغاز فعالیت دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوان در بخش تخت سلیمان گفت: با راه اندازی این دفتر سطح ارائه خدمات ورزشی و توسعه ورزش های همگانی در روستاهای بخش تخت سلیمان ارتقا پیدا خواهد کرد و ایجاد خانه های ورزش در روستاهای این منطقه نیز شتاب می گیرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای 2 بخش مرکزی و تخت سلیمان با 36 هزار نفر جمعیت روستایی است؛ 3 هزار ورزشکار در قالب 30 هیئت ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.
7514/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی اداره ورزش و جوانان زمین ورزش روستاهای راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید از بعدازظهر امروز مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می‌یابد، ادامه داد: بارش پراکنده باران در برخی ساعت‌ها محتمل است.

وی بیان کرد: دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعت‌های بعدازظهر بارش‌های نسبتاً شدیدی پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم داشت، افزود: پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتاً پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا افزود:‌ با ورود سامانه بارشی به جو استان، دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته دوباره افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است