Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@17:26:38 GMT

کمالوندی با خانواده شهید «کشاورز حداد» دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۲۰۱

کمالوندی با خانواده شهید «کشاورز حداد» دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری تقریب، بهروز کمالوندی، معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس، مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی و تیم حفاظت علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در منزل خانواده شهید رحیم کشاورز حداد، از شهداء سپاه حفاظت انصار، با اعضای خانواده این شهید معزز دیدار و گفتگو کردند.

کمالوندی در این دیدار گفت: ما مدیون شهداء هستیم و هر چه داریم از شهداء داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها نزد خدایشان روزی می برند عند ربهم یرزقون انشاءالله ما را هم شفاعت کنند تا علیرغم فشارهای بین المللی کشور کارش را پیش ببرد.

وی افزود: با تجربیاتی که از چهار گوشه جهان دارم و بر اساس علم یقین عرض می کنم کشور ما به واسطه خون شهداء بیمه است. هر قدر مشکلات باشد باز هم کشورمان پیش می رود. شهداء زنده هستند، شاهد هستند و شفاعت می کنند. آنها کمک می کنند که این انقلاب راه خودش را برود.

کمالوندی تصریح کرد: شهید با خدا معامله کرده و اجرش را از او می گیرد. آنها برای خدا به جبهه رفتند و خدا هم اجرشان را تضمین کرده است. خودشان جایگاه خوبی دارند و می توانند شفاعت کنند.

وی به خانواده شهید افزود: ان شاءالله همانطور که این خانواده عریق بوده شما در مسیر خداوند باشید، کسی که به خدا ایمان داشته باشد، رسیدن به محضر الهی را نزدیک می بیند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی