Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@01:38:26 GMT

اتخاذ تصمیمات جدی برای تسریع در ساخت پلاسکو

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۶۷۵

اتخاذ تصمیمات جدی برای تسریع در ساخت پلاسکو

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، عیسی فرهادی فرماندار تهران ضمن اشاره به تأکید استاندار تهران در پیگیری پروژه پلاسکو گفت: با توجه به اینکه مالکیت هر دو بخش ساختمان با یک مجموعه است، باید همزمان باهم و در اسرع وقت تکمیل شوند.

معاون استاندار تهران به رعایت مسایلی ایمنی در انجام پروژه تاکید نمود و افزود: ایمنی، کیفیت، دقت و سرعت در احداث پروژه  بویژه کنترل حریق باید توسط شرکت های سازنده مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامحسین آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران ضمن اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت  پروژه  پلاسکو در ضلع جنوبی و شمالی گفت: باید در خیابان طاهری مشکلات اهالی و دانش آموزان مدرسه به سرعت رفع شود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری به هماهنگی بیشتر  میان اعضای شورای متحد پلاسکو و هیات مدیره ساختمان شمالی با بنیاد مستضعفان، پیمانکار پروژه(شرکت رامان) و شرکت مقاوم ساز(شرکت پرمایون) تاکید کرد و افزود: پیشرفت اجرای پروژه در هر بخش باید مطابق با برنامه زمانبندی شده باشد و هر گونه مشکل احتمالی باید طی نشست و مذاکره طرفین حل شود.

آرام ضمن اشاره به پیگیری های موکد استاندار تهران و فرماندار تهران در موافقت کمیسیون ماده ۵ ، از اقدامات شهرداری تهران و شهردار منطقه ۱۲ تقدیر کرد و خواستار هماهنگی های بیشتر شد.

سعادتی شهردار منطقه۱۲ نیز در خصوص ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده۵ و صدور پروانه  پس از طی مراحل لازم خبر داد و افزود: با توجه به شرایط خاص ترافیکی مسایل مربوطه در فرآیند بارگیری باید حل شود.

وی گفت: برای رایگان بودن صدور پروانه باید از شورای شهر تهران مجوز دریافت شود. هم‌چنین برای حل مشکلات مردم در قسمت شرقی پروژه و همکاری شهرداری با مردم تداوم یابد.

در این نشست هریک از اعضا مشکلات،  پیشنهادات و راهکارهای لازم در پیشرفت پروژه را مطرح کردند و پس از بحث و بررسی، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور