Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: مشک ابوالفضل (ع) اگرچه در صحرای کربلا خالی از آب شد ولی از شجاعت و فداکاری پر است و ملت عراق و ایران یک‌صدا و همدل فریاد می‌زنیم سقای حسین سید و سالار نیامد، علمدار نیامد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ استانها ایلام نظرات

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام  به نقل از روابط عمومی ارشاد ایلام، سید عدنان محمدحسن عبدالحسین در مراسم اختتامیه پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا اظهار کرد: از مهمان‌نوازی و استقبال شما مردم شریف ایران که سیدالشهدا (ع) را دوست دارید و عاشقان حضرت ابوالفضل (ع) تقدیر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برادران عزیز، از سرزمین شهادت، فداکاری، سربلندی، دلاورهای و شجاعت و شهر معلی کربلا به مردم ایران اسلامی سلام عرض می‌کنم و سلام گرم سید احمد صافی متولی حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) را به شما می‌رسانم.

جانشین تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) یادآور شد: کودکان و طفلان اهل‌بیت (ع) هیچ‌گاه بعد از شهادت حضرت عباس (ع) از تشنگی شکایت نکردند و دوم اینکه کوفیان جرئت حمله به خیمه‌گاه اهل‌بیت (ع) را نداشتند و بعد از شهادت حضرت ابوالفضل (ع) حمله کردند.

وی تصریح کرد: سوم عذرخواهی حضرت ابوالفضل العباس (ع) نسبت به بردار است که نتوانست آب را به خیمه‌گاه برساند، حضرت ابوالفضل العباس به بریدن دستش توجه نکرد، اهمیت نداد، شکایت نکرد و آه نگفت ولی بسیار شرمنده بود که نتوانست آب را به خیمه‌گاه اهل‌بیت (ع) برساند چون قول داده بود به سکینه و رقیه که به خیمه گاه برساند.

سید عدنان محمدحسن عبدالحسین، ابراز کرد: شیعیان عباس (ع) بدانید که مشک ابوالفضل (ع) اگرچه در صحرای کربلا خالی از آب شد ولی از شجاعت و فداکاری پر است وهم ما ملت عراق و ملت ایران یک‌صدا و همدل فریاد می‌زنیم سقای حسین سید و سالار نیامد علمدار نیامد.

وی در پایان از حجت‌الاسلام دکتر ارزانی، دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایران و سید محمد علوی (زریون) نماینده تمام الاختیار حضرت ابوالفضل (ع) و عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تقدیر کرد.

انتهای پیام/ن

R7718/P1361/S6,52/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟

حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون