Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، نوبخت اژدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بخشی از روش های نوین اصلاح نژادی در دام سبک به منظور افزایش تولیدات دامی استان و بهبود درآمد دامداران و افزایش بهره وری به ازای هر راس گوسفند و بز مولد، انجام عملیات تلقیح مصنوعی به شیوه لاپاراسکوپی می باشد.
اژدری افزود: امسال 500 راس بز بومی شیری و 700 راس گوسفند مغانی با شیوه لاپاراسکوپی تلقیح مصنوعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهارامیدواری کرد گله داران استان با مراجعه به مراکز خدمات و مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها و اخذ اطلاعات لازم از کارشناسان برای اجرای روش های نوین اصلاح نژادی و طرح همزمان سازی فحلی در گله های دام سبک تلاش کنند.
استان اردبیل با پتانسیل بالای پرورش و نگهداری 2 میلیون گوسفند و بز تامین کننده بخشی از گوشت قرمز و شیر کشور می باشد.
6018/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان اردبیل بهره وری جهاد کشاورزی درآمد گوشت قرمز راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف زنده حیوان ماقبل تاریخ (فیلم) گورکن عسل خوار قهرمان به تنهایی سه پلنگ را شکست داد ! (فیلم) طوطی کیا ، یکی از شگفت انگیز ترین پرنده بی رحم دنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • تصاویر تایم لپس انفجار ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد