Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:35:26 GMT

فابرگاس وارد کتاب رکوردهای گینس شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۰۶۷

سسک فابرگاس با ثبت یک رکورد جالب نام خود را وارد کتاب رکورد های گینس کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، هافبک ۳۱ ساله اسپانیایی موفق شده زودتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ لیگ برتر به رکورد ۱۰۰ پاس گل دست یابد. فابرگاس این رکورد را در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۶ و در دویست و نود و سومین بازی لیگ برتری خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پاس در جریان برتری ۴-۲ آبی ها مقابل استوک، گل ویلیان وینگر برزیلی چلسی را ساخت تا فابرگاس با انجام ۷۴ بازی کمتر از رایان گیگز، اسطوره ولزی منچستریونایتد پاس گل های خود را سه رقمی کند. گیگز بعد از ۳۶۷ بازی برای شیاطین سرخ به ۱۰۰ پاس گل رسید.

 

 

 

 

فابرگاس که رکوردش در کتاب گینس به ثبت رسیده است، گفت:« من سریعترین، قویترین، انعطاف‌پذیرترین و بلندپروازترین بازیکن دنیا نیستم اما رسیدن به این رکورد در دوران بازیگری‌ام یکی از غرورآمیزترین چیزهایی بوده که در حرفه بازیگری‌ام داشته‌ام نشان می‌دهد که در عمل به وظیفه‌ام موفق بوده‌ام.»

رکورد دیگر فابرگاس در گینس نیز به بیشترین تعداد ارسال پاس والی در مدت زمان 30 ثانیه بر می گردد که مشترکا با جیمی ردنپ، بازیکن سابق لیورپول در اختیار دارد.

 

به جز رکورد مرتبط با فابرگاس، چند رکورد دیگر از رقابت های فصل اخیر لیگ برتر نیز در سال ۲۰۱۹ وارد گینس می‌شود. محمد صلاح با ۳۲ گل (بیشترین تعداد گل به ثمر رسیده در یک فصل لیگ برتر) و گلزنی در ۲۴ بازی (بیشترین تعداد بازی در یک فصل که یک بازیکن در آن ها موفق به گلزنی می‌شود) یکی از این ورودی هاست. همچنین هری کین نیز نام خود را با دو رکورد وارد این کتاب می‌کند. او با ۳۹ گل بیشترین تعداد گل را در یک سال میلادی لیگ برتر به ثمر رسانده و با ۶ هت‌تریک، بیشترین تعداد هت‌تریک در یک سال میلادی را در تاریخ لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است.

منچسترسیتی هم با ۴ رکورد وارد گینس می‌شود: بیشترین امتیاز در یک فصل (۱۰۰ امتیاز)، بیشترین پیروزی در یک فصل (۳۲ برد)، بیشترین گل در یک فصل (۱۰۶ گل) و بیشترین پیروزی متوالی (۱۸ برد)

 

 

 

 

چلسی سسک فابرگاس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی سسک فابرگاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نقش ما» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم نوشته امیرحسین طالب علی به‌تازگی توسط منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکارها و راهبردهای مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

کتاب مورد اشاره ۵ فصل را درباره مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید شامل می‌شود.

این‌کتاب در ۸۰ صفحه چاپ شده است.

کد خبر 6091109 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران