Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:52:40 GMT

ناصری: می‌خواهیم مقابل استقلال برنده باشیم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۲۲۳

ناصری: می‌خواهیم مقابل استقلال برنده باشیم

وینگر جنوبی سایپا از انگیزه‌های تیمش برای برتری مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری که در این فصل توانسته به خوبی در جمع نارنجی‌پوشان رضایت علی دایی را جلب کند، امیدوار است برابر استقلال نیز نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.


وینگر سایپا در آستانه هفته نهم لیگ برتر و در تقابل با استقلال در خصوص شرایط تیمش گفت: خوشبختانه در فرصت تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و روی تاکتیک‌های هجومی و دفاعی بیشتر کار کردیم و از لحاظ روحی هم تیم در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و امیدوار به کسب نتایج مطلوب در ادامه مسابقات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصری درباره تقابل با استقلال و شاگردان وینفرد شفر گفت: مطمئنا بازی سختی پیش روی ما خواهد بود. حریف از بازیکنان خوب و در عین حال جوانان باکیفیتی سود می‌برد که باید مراقب باشیم غافلگیر نشویم. تمرینات مناسبی را طی روزهای اخیر پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم انتظارات آقای دایی را در زمین برآورده کنیم.


وی در خصوص شرایط حریف و فشاری که روی استقلال برای کسب نتیجه قرار دارد گفت: فکر می‌کنم جابجایی‌های زیاد در ترکیب تیم داشتند و بازیکنان خوبی از دست دادند و نفرات جدید هم هنوز نتوانستند در این تیم جا بیافتند و به خاطر همین نتایج قابل قبولی نگرفته است ولی تیم خوبی هستند و بهتر می‌شوند. مطمئنا اگر اشتباهی داشته باشیم تاوان سختی باید بدهیم و به همین دلیل در طول تمام دقایق به دنبال این هستیم تا نمایش خوبی به اجرا بگذاریم.


ناصری در ادامه گفت: ما در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم و بازی محتاطانه در دستور کار تیم ما نیست و دایی با این روش فوتبال بیگانه است و هدف ما برابر استقلال هم فقط و فقط پیروزی است.


وی که در این فصل نمایش موفقی در ارسال پاس گل و گلزنی برای تیمش داشته، در پاسخ به اینکه آیا برابر استقلال نیز این شانس را برای خود قائل است تا به موفقیت دست یابد گفت: همه تلاشم را می‌کنم که یا گل بزنم و یا پاس گل بدهم ولی در مجموع مهم نتیجه گرفتن تیم است. من تا به حال موفق نشدم به رحمتی گل بزنم و هرچه موقعیت داشتم از من گرفت ولی امیدوارم در این بازی موفق به انجام این کار شوم. اساس کار ما البته بر پایه بازی تیمی است و مهم نیست چه کسی گل بزند و موفقیت تیمی در اولویت ما قرار دارد.

فولاد خوزستان عبدالله ناصری سایپا استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان عبدالله ناصری سایپا استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد

خیال ستاره PSG از کامبک مقابل دورتموند راحت است. 

کیلیان ام باپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به جبران باخت ۱-۰ در بازی رفت مقابل بروسیا دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوش بینی کرده است.

طرفداری | به گزارش لو پاریزین، شاگردان لوئیز انریکه در دیدار رفت عملکردی ضعیف ارائه دادند، در خلق موقعیت با مشکل مواجه بودند و به نظر می رسید در مقابل جو سنگین ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند و دیوار زرد مشهور آن، خود را باختند. ام باپه آن شب، تجسمی از مشکلات تیمش بود؛ او در طول بازی کم رنگ ظاهر شد و به خوبی توسط مدافعان پرانگیزه حریف مهار گردید، اما این بازیکن فرانسوی با قاطعیت و اعتماد به نفس در مورد صعود تیمش صحبت می‌کند:

نفرات تیم خیلی خونسرد هستند. ما با اعتماد به نفس هستیم و اطمینان داریم که می‌توانیم باخت را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت و ما از همین حالا برای آن نبرد آماده می‌شویم. یک جنبه ما انسان است و جنبه دیگر، بازیکن؛ انسان باید خودش را آماده کند و این به بازیکن کمک می‌کند تا برای شرکت در چنین رویدادی آماده شود. من با روحیه‌ای خوب سراغ این بازی خواهم رفت و آماده دفاع از پیراهن تیمم و رساندن آن به فینال هستم.

در حالی که انتقال ام باپه به رئال مادرید در پایان فصل، رازی آشکار در دنیای فوتبال به شمار می رود، این فصل آخرین فرصت او برای کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا همراه با باشگاه شهر خود به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم