Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:53:58 GMT

ناصری: می‌خواهیم مقابل استقلال برنده باشیم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۲۲۳

ناصری: می‌خواهیم مقابل استقلال برنده باشیم

وینگر جنوبی سایپا از انگیزه‌های تیمش برای برتری مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری که در این فصل توانسته به خوبی در جمع نارنجی‌پوشان رضایت علی دایی را جلب کند، امیدوار است برابر استقلال نیز نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.


وینگر سایپا در آستانه هفته نهم لیگ برتر و در تقابل با استقلال در خصوص شرایط تیمش گفت: خوشبختانه در فرصت تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و روی تاکتیک‌های هجومی و دفاعی بیشتر کار کردیم و از لحاظ روحی هم تیم در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و امیدوار به کسب نتایج مطلوب در ادامه مسابقات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصری درباره تقابل با استقلال و شاگردان وینفرد شفر گفت: مطمئنا بازی سختی پیش روی ما خواهد بود. حریف از بازیکنان خوب و در عین حال جوانان باکیفیتی سود می‌برد که باید مراقب باشیم غافلگیر نشویم. تمرینات مناسبی را طی روزهای اخیر پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم انتظارات آقای دایی را در زمین برآورده کنیم.


وی در خصوص شرایط حریف و فشاری که روی استقلال برای کسب نتیجه قرار دارد گفت: فکر می‌کنم جابجایی‌های زیاد در ترکیب تیم داشتند و بازیکنان خوبی از دست دادند و نفرات جدید هم هنوز نتوانستند در این تیم جا بیافتند و به خاطر همین نتایج قابل قبولی نگرفته است ولی تیم خوبی هستند و بهتر می‌شوند. مطمئنا اگر اشتباهی داشته باشیم تاوان سختی باید بدهیم و به همین دلیل در طول تمام دقایق به دنبال این هستیم تا نمایش خوبی به اجرا بگذاریم.


ناصری در ادامه گفت: ما در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم و بازی محتاطانه در دستور کار تیم ما نیست و دایی با این روش فوتبال بیگانه است و هدف ما برابر استقلال هم فقط و فقط پیروزی است.


وی که در این فصل نمایش موفقی در ارسال پاس گل و گلزنی برای تیمش داشته، در پاسخ به اینکه آیا برابر استقلال نیز این شانس را برای خود قائل است تا به موفقیت دست یابد گفت: همه تلاشم را می‌کنم که یا گل بزنم و یا پاس گل بدهم ولی در مجموع مهم نتیجه گرفتن تیم است. من تا به حال موفق نشدم به رحمتی گل بزنم و هرچه موقعیت داشتم از من گرفت ولی امیدوارم در این بازی موفق به انجام این کار شوم. اساس کار ما البته بر پایه بازی تیمی است و مهم نیست چه کسی گل بزند و موفقیت تیمی در اولویت ما قرار دارد.

فولاد خوزستان عبدالله ناصری سایپا استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان عبدالله ناصری سایپا استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد

سون هیونگ مین وعده داد تاتنهام مقابل آرسنال دیگر عملکرد دیدار با نیوکاسل را تکرار نمی‌کند. 

طرفداری | آرسنال و تاتنهام روز یک‌شنبه در چارچوب دربی شمال لندن به مصاف هم می‌روند، دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. 

پس از شکست تحقیرآمیز 4-0 مقابل نیوکاسل، تاتنهام دو هفته استراحت داشته است. آنژ پوستکوعولو از لغزش‌های اخیر تیمش به عنوان «خودزنی» یاد کرده بود و اکنون کاپیتان او، از بازگشت اسپرز به فرم همیشگی در بازی با آرسنال خبر می‌دهد. تاتنهام برای کسب سهمیه چهارم لیگ برتر و ادامه رقابت با استون ویلا، به امتیاز احتیاج دارد اما آن‌ها پس از آرسنال به مصاف لیورپول و منچسترسیتی خواهند رفت. به گزارش اتلتیک، سون هیونگ مین پیرامون دیدار آرسنال گفته است. 

ما باید آماده باشیم. نتیجه و عملکرد غیرقابل قبولی مقابل نیوکاسل بود. از سوی من نیز چنین بحثی صورت گرفت. ما به عنوان یک گروه، در مورد این بازی خیلی صحبت می‌کنیم و همه می‌دانند که چگونه پیش قدم شوند، همه آن‌ها به اندازه کافی در لیگ برتر یا یک تیم حرفه‌ای حضور داشته‌اند. بنابراین بازیکنان تاتنهام واقعا برای بازگشت تلاش می‌کنند. بازی با آرسنال فرصت بسیار خوبی برای بازگشت خواهد بود و بدیهی است که انگیزه حتی از بازی های دیگر هم بالاتر خواهد بود، بنابراین فکر می‌کنم ما فقط باید تا روز بازی سخت کار کنیم و سبک بازی خودمان را اجرا کنیم. در آن صورت، شکی نیست که می‌توانیم همان تاتنهام باشیم.

سون در لیگ برتر شش بار مقابل آرسنال گلزنی کرده است و اطمینان دارد که می تواند این فرم را مقابل تیم مدعی قهرمانی میکل آرتتا حفظ کند.

من همیشه بازیکنی هستم که با اعتماد به نفس کامل وارد بازی ها می‌شوم و به خودم ایمان دارم. مهم نیست که چه کسی گل می زند یا اینکه من قبلا در این بازی شش گل به ثمر رسانده‌ام. من فقط باید برای بزرگترین بازی فصل آماده باشم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم