Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@01:26:05 GMT

هشتگ بسیجی_ام ترند یک توییتر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۶۴۸

هشتگ بسیجی_ام ترند یک توییتر شد

کاربران فضای مجازی خراسان شمالی علیه هجمه ها و تحریم های اعمال شده در قبال بسیج، طوفان توئیتری به راه انداختند و این هشتگ موضوع پربحث شبکه های اجتماعی و ترند یک توییتر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، پس از انتشار مطالبی با موضوع تحریم بسیج توسط غرب و شانتاژ رسانه ای ضد انقلاب علیه بسیج، فعالین فضای مجازی استان همصدا با سراسر کشور هشتگ #بسیجی_ام را پر بحث ترین موضوع توییتر و به اصطلاح ترند یک کشور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هانیه شاه وریدی در صفحه توئیتری خود نوشت: آری خیلی ها بسیجی بودنم را به سخره می گیرند، اما من در بین این افراد با افتخار می گویم من یک #بسیجی_ام و رهبرم سید علی خامنه ای است. چه زیبا فرمودند نائب امام زمان که برای تحقق ظهور باید بسیجی شد و بسیجی ماند...

 

کاربر amiri نوشت: بسیجی ام تا کور شود هر آنکه نتواند ببیند...

 

 

 

عارف نوشت: هنوز کسی نگفته بسیج را منحل کنیم تا بهانه دست آمریکا ندهیم...

کاربر hasani نوشت: تاریخ ثابت کرده کسانی که می خواهند جلوی سیل دشمن کش بسیج را بگیرند همیشه خود در آن غرق شده اند.

 

 

دختری از تبار آوینی نوشت: شهید آوینی: بسیجی خود را در نسبت میان مبداء و معاد می‌بیند و انتظار موعود، و با این انتظار، هویت تاریخی انسان را باز یافته است و خود را از روزمرگی و غفلت ملازم با آن رهانده، او آسایش تن را قربانی کمال روح کرده است... #بسیجی_ام

 کاربر علی اسماعیل زاده نوشت: #امام_خامنه_ای : بعنوان یک بسیجى ،هرجاکه انقلاب بوجود من نیازداشته باشد،حاضرم خدمت کنم. بسیجى ،یک عنوان ارزشمند و والا است. بسیجى بایستى دروسط میدان باشد تا فضیلتهاى اصلى انقلاب زنده بماند. باافتخاروبه تبعیت ازمقتدایم من یک #بسیجی_ام

 

 

کاربر بیانی نوشت: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن ، اذان شهادت و رشادت سر داده اند #بسیجی_ام
 

کاربر حاج یاشار نوشت: بسیجی واقعی همت بود و باکری! ‌ شهیدهمت: زمان بازرگان به ما برچسب چریک زدند زمان بنی‌صدر برچسب منافق الان هم برچسب خشک مقدس و تحجر هر قدمی که در راه خدا برداشتیم برچسب بارانمان کردند حالا روز ده برچسب دریافت می‌کنیم اما دلسرد نباشید حاشا که بسیجی میدان را خالی کند ‌ #بسیجی_ام

 

 

 رحمانی 

انتهای پیام /

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد

اپلیکیشن تردز (Threads) متا حالا بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد، این میزان از ماه فوریه تاکنون، حدود ۲۰ میلیون کاربر افزایش یافته است. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در جریان گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ غول فناوری این ارقام را به اشتراک گذاشت و گفت که Threads به «مسیر امیدوارکننده» خود ادامه می‌دهد.

اعلام این خبر نشان می‌دهد که تردز به‌طور پیوسته به رشد خود ادامه می‌دهد، هرچند سرعت آن نسبت به روز‌های اولیه کاهش یافته است. این برنامه که برای رقابت با ایکس راه‌اندازی شده بود، در هفته اول بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود داشت، اما این روند در ادامه کاهش پیدا کرد. طی شش ماه گذشته نیز Threads رشد مداوم بیشتری را تجربه کرده است و زاکربرگ با توجه به این روند اشاره می‌کند که این سرویس می‌تواند به اپلیکیشن بعدی متا با میلیارد‌ها کاربر تبدیل شود.

علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد که تردز براساس برخی معیارها از ایکس نیز عملکرد بهتری دارد. اخیراً در گزارشی به نقل از داده‌های شرکت تحلیلی Apptopia ادعا شده بود که Threads در ایالات متحده کاربران روزانه بیشتری نسبت به ایکس دارد. شبکه اجتماعی متعلق به «ایلان ماسک» ادعا کرده که 550 میلیون کاربر روزانه در سراسر جهان دارد.

همچنین «تیلور سوئیفت»، خواننده مشهور آمریکایی اخیراً برای تبلیغ جدیدترین آلبوم خود به Threads پیوسته بود که این امر نیز پیروزی قابل‌توجهی برای پلتفرم متعلق به متا محسوب می‌شود.

Threads در حال حاضر از جمله معدود برنامه‌های متا است که شامل تبلیغات نمی‌شود، بنابراین غول فناوری به‌طور مستقیم از آن درآمد کسب نمی‌کند.

قابلیت در حال توسعه تردز؛ بایگانی خودکار پست‌های قدیمی

درباره ویژگی‌های جدید تردز نیز اخیراً «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام اعلام کرده که Threads در حال آزمایش گزینه‌ای برای آرشیو‌کردن خودکار پست‌های قدیمی کاربران است. موسری می‌گوید که این ویژگی در حال حاضر برای تعداد کمی از کاربران ارائه شده است و به آنها اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را به‌صورت دستی یا پس از مدت زمان مشخصی به‌طور خودکار بایگانی کنند.

منبع: دیجیاتو

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد