Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی و به نقل از ایرنا، عبدالله چمن گلی در جمع خبرنگاران افزود: استان آذربایجان غربی جزو هفت استانی است که پیست تارتان ندارد و این امر مشکلات زیادی را به ویژه در راستای برگزاری مسابقات دو و میدانی ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: ادامه عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه با تامین اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی از سوی وزارت ورزش و جوانان و استاندار آذربایجان غربی با جدیت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون نزدیک به ۲۰۰ نفر در ساخت این پروژه فعالیت می کنند و در تلاش هستیم تا این پروژه ملی در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ساخت آکادمی والیبال ارومیه، ورزشگاه های پنج هزار نفری سلماس، خوی و مهاباد و چندین سالن ورزشی از جمله طرح های در دست اقدام ورزشی این استان است.

چمن گلی در ادامه با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش و اجرای بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در این هفته افزود: برگزاری همایش پیاده روی دانش آموزی در مناطق محروم، رژه هیات های ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هیات های ورزشی، نواختن زنگ ورزش، تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا و مسابقات ورزشی شهری و روستایی در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال و دوچرخه سواری از جمله برنامه های این هفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری خوی و نبود پیست تارتان در سطح استان جزو مهم‌ترین موضوعاتی است که مد نظر مجموعه ورزشی استان است و آذربایجان غربی هفتمین استان فاقد پیست تارتان است که به دنبال ایجاد آن در ورزشگاه تختی ارومیه هستیم.

وی برگزاری مسابقات بین المللی بودو، جام شاهد کشتی، مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی و رقابت های بین‌المللی وزنه برداری جام مرحوم جعفر سلماسی را از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی اعلام کرد.

چمن گلی برگزاری سه دیدار از رقابت های تیم ملی ایران در چهارچوب رقابت های لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ جهان طی خرداد ماه سال آینده در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه را یکی دیگر از رویدادهای مهم ورزشی استان آذربایجان غربی بر شمرد و گفت: بر اساس برنامه زمان بندی فدراسیون جهانی مقرر شد تیم ملی ایران میزبان ۶ دیدار خانگی از رقابت های مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال جهان باشد که سه دیدار از آن با حضور تیم های لهستان، کانادا، ایران و بلغارستان در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

خبرنگار: علی غیور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت