Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:03:51 GMT

بنیاد برکت در 1500 بخش و شهر کشور خدمات انجام می دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۵۲۶۲

بنیاد برکت در 1500 بخش و شهر کشور خدمات انجام می دهد

کرمان - ایرنا - رئیس ستاد فرمان اجرایی امام گفت: بنیاد برکت در یکهزار و 500 بخش و روستا با شعار ایجاد اشتغال به منظور محرومیت زدایی در چارچوب اقتصاد مقاومتی خدمات انجام می دهد.

به گزارش ایرنا ،محمد مخبر دزفولی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های اشتعالزایی توانمندی اقتصادی و زیربنایی برکت در راور استان کرمان افزود: بنیاد برکت در 700 روستا که تعداد 70 روستا بسیار محروم هستند مشغول خدمات رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: حدود 2 سال قبل در تفاهم نامه ای قول دادیم که ظرف سه سال بیکاری را در شهرستان راور با همکاری مسئولان از بین ببریم.
رئیس ستاد فرمان اجرایی امام (ره) خطاب به مردم راور تصریح کرد: به خدا توکل کردیم و امروز نتیجه زحمات را در چهره شما میبینیم.
وی ادامه داد: امروز جانثار تدابیر رهبری هستیم و نجات کشور با حضور شما مردم است که بحق الگوی اقتصاد مقاومتی هستید.
مخبر دزفولی با تاکید براینکه باید مدلی از توسعه را ارائه کنیم که کشور را نجات دهد ،اظهار داشت: در کرمان 10 مورد تسهیلات عملیاتی شده که چهار مورد آن در راور بوده است.
*800 فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در راور محقق شد
مدیرعامل بنیاد برکت نیز در این آیین گفت:یکهزار و 500 فرصت شغلی در قالب طرح سحاب(سرمایه‌گذاری حمایتی اقتصادی برکت) توسط این بنیاد در راور برنامه ریزی شده است که تاکنون 800 فرصت آن محقق شده است.
سعید جعفری افزود: مابقی اشتغال تعهد شده نیز تا آذرماه توسط بنیاد برکت محقق خواهد شد.
طی توافقنامه ای در سال 95 با استانداری کرمان بنیاد برکت مکلف به ایجاد سه هزار شغل در منطقه راور کرمان شد.
مدیرعامل بنیاد برکت اظهار داشت: همچنین در طرح آسمان این بنیاد تا شهریور سال آینده 800 فرصت شغلی در راور فراهم می شود.
جعفری مجموع سرمایه گذاری بنیاد برکت در راور را 45 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: در بنیاد برکت ثابت کردیم با همت جمعی و هزینه کم می توان اشتغال زیاد ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: در طرح های بنیاد برکت به دادن وام اکتفا نمی کنیم بلکه ظرفیت ها و امکانات افراد را در نظر می گیریم.
سرپرست استانداری کرمان هم در این آیین گفت: بحث اشتغال جزو اولویت های دولت تدبیر و امید است.
محمد جواد فدایی افزود: تمرکز ستاد اجرایی فرمان امام بر ایجاد اشتغال است و امیدواریم با همکاری ستاد در سایر شهرستان های استان نیز این بحث دنبال شود.
وی تصریح کرد: خوشحالیم که برنامه های معین های اقتصادی به جد در حال پیگیری است
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا به امروز 2هزار و 408 طرح را در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی، اشتغال‌زایی، امور زیربنایی و عمرانی، ساخت مدرسه، مسجد و مراکز فرهنگی و سلامت در استان کرمان اجرا کرده است.
ساخت مسکن محرومان، ارایه‌ خدمات بیمه‌ای، اعطای وام قرض‌الحسنه و ارایه‌ خدمات مالی و بیمه‌ای به ایتام نیز از جمله دیگر اقدامات عام‌المنفعه‌ی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کرمان به شمار می‌رود.
7437/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بنياد بركت شهر و كشور خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به دستاوردهای نوین سازمان انتقال خون که در سال گذشته آغاز شد، گفت: اقدامات نوین سازمان انتقال خون باعث شد رتبه اعتباری ما در میان کشورهای پیشرفته تثبیت شود و در منطقه نیز کماکان با فاصله بسیار زیاد به عنوان مرجع آموزش سازمان بهداشت جهانی در زمینه طب انتقال خون باشیم.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند، انجام آزمایشات غربالگری مولکولی (NAT) است که نقش اساسی در حذف انتقال ویروس‌های خطرناکی نظیر ایدز و هپاتیت از طریق خون و داروهای مشتق از پلاسمای خون دارد. همچنین، انجام آزمایش غربالگری آنتی بادی جهت انطباق صد در صدی گیرنده و اهداکننده و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از تزریق خون و نیز آزمایش توالی یابی ژنتیکی (HLA) به روش (NGS) جهت بررسی سازگاری بافتی و تسهیل انجام پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برای بیماران نیازمند به آن در داخل کشور از فعالیت‌هایی بود که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و گسترش خدمات نوین و توسعه کمّیت و کیفیت این خدمات وابسته به این حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب برای تأمین ملزومات مرتبط است.

حاجی بیگی با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان انتقال خون در تأمین خون سالم و صد درصد داوطلبانه در میان کشورهای منطقه و جهان و تأمین صد درصدی نیازهای بیمارستانی در مورد خون و فراورده، گفت: تمامی این افتخارات مرهون همراهی مردم نوع دوست و حمایت‌های مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان مجلس است و انتظار داریم در آینده نیز از این حمایت‌ها برخوردار شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی