Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اقای مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این مراسم گفت برای اجرای این طرحها تا کنون بیش از 23 میلیارد تومان هزینه شده است اقای مخبر با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام متعهد شده است ظرف 3 سال 3 هزار فرصت شغلی در شهرستان راور ایجاد کند افزود تا کنون برای ایجاد 1150 فرصت شغلی در شهرستان راور بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت بخش زیادی از این طرحها شامل ایجاد مشاغل خرد و خانگی مانند کارگاههای کوچک قالی بافی ، پرورش دامهای سبک و سنگین ،تولید انواع صنایع دستی و راه اندازی پنل های خورشیدی است .
امروز همچنین با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بهره برداری از چند طرح عمرانی و زیربنایی که بنیاد برکت انها را اجرا کرده است آغاز شد. این طرحها شامل احداث منازل روستایی ، آبرسانی به روستاها، احداث مدرسه ، نماز خانه و تجهیز و تکمیل مساجد و سالن های ورزشی است. برای اجرای این طرحها بیش از 13 میلیارد تومان از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هزینه شده است.
در مراسم آغاز بهره برداری از این طرحها از چند خانواده شهید شهرستان راور تجلیل شد.
اقای مخبر همچنین با حضور در منزل شهید حسین جلال ابادی از خانواده این شهید تجلیل کرد و گفت امنیت و آسایش امروز مردم و استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی مدیون مجاهدت شهیدان است.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سپس با حضور در جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی شهرستان راور ، راههای سرعت بخشیدن به اجرای طرحهای اشتغالزا در این شهرستان را بررسی کرد .
اقای مخبر قبل از عزیمت به راور ، در شهرستان کرمان ، یک مدرسه ابتدایی را که با اعتبارات بنیاد برکت در یکی از مناطق محروم وحاشیه ای شهر کرمان احداث شده است افتتاح کرد.

در ادامه تصاویری از برنامه های سفر امروز اقای مخبر به شهرستان راور و سپس گزارش خانم مهدوی را ملاحظه بفرمائید : 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان راور بنیاد برکت مخبر دزفولی افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گفت: پیکر این پدر شهید در بردوش مردم قدر شناس سلماس تشییع و در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

خانم پناهی گفت: شهید جعفر بابازاده در سال ۱۳۴۴در سلماس چشم به جهان گشود و بلافاصله پس از آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد .

او گفت: شهید جعفر بابازاده در ۴اسفند ۶۲در عملیات خیبر و در جزیزه مجنون به درجه شهادت نایل امد و پیکر مطهر این شهید والامقام اول اسفند ۷۵تفحص و به خاک سپرده شد .

رییس بنیاد شهید سلماس گفت: این شهرستان ۷۲۸شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱هزار ۱۵۷پرونده جانبازی و ۱٠۴پرونده ازاده را در برگ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • نمازگزاران شهرستان راور در حمایت از مردم مظلوم غزه شعاردادند
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور