Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک منفور طرفداران نیوکاسل، هنوز حرف اول را در باشگاه می‌زند. 

طرفداری- یک سال بعد از این که مایک اشلی نیوکاسل را به فروش گذاشت، مالک باشگاه می‌گوید که پیشنهاد قابل قبولی برای فروختن نیوکاسل دریافت نکرده است.

به گزارش اسکای، انتظار می‌رفت نیوکاسل تا ژانویه گذشته به فروش برسد اما هنوز که هنوز است، اشلی بر مسند ریاست باشگاه تکیه زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین کسانی که به خرید نیوکاسل علاقه نشان داده‌اند، یک گروه عربستانی هستند اما هیچ تماس جدی در این مورد با اشلی گرفته نشده است. سال گذشته خانم آماندا استاولی که یک تاجر است، تلاش کرد اشلی را برای فروختن نیوکاسل در ازای ۲۵۰ میلیون پوند قانع کند اما در این راه ناکام ماند. در سپتامبر گذشته شایعاتی از تلاش مدیر اجرایی سابق منچستریونایتد و چلسی یعنی پیتر کنیون برای خرید نیوکاسل خبر دادند.

اشلی تنها در صورتی نیوکاسل را می‌فروشد که مطمئن شود مالکان جدید می‌توانند باشگاه را رو به جلو حرکت دهند. نیوکاسل که از هشت بازی ابتدایی خود در فصل ۱۹-۲۰۱۸ بردی کسب نکرده است، هم اکنون بر رده نوزدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس تکیه زده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: در راستای مقابله با بیماری نیوکاسل، طرح واکسیناسیون طیور در زنجان اجرا شد.

محمدباقر حاج‌کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای برنامه ملی کنترل بیماری نیوکاسل و بر اساس وظایف قانونی سازمان دامپزشکی کشور در مبارزه با بیماری‌های دام و طیور و جلوگیری از سرایت و انتشار آنها، مرحله دهم واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی با استفاده از واکسن مقاوم به حرارت علیه بیماری نیوکاسل در سطح استان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه نیوکاسل یک بیماری ویروسی است، گفت: در زمان وقوع به دلیل سرعت بالای انتشار بیماری در جمعیت طیور صنعتی و بومی معمولاً نمی‌توان درمان خاصی انجام داد.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور دامپزشکی زنجان گفت: طی دو ماه گذشته بیش از ۳۵۷ هزار و ۷۰۰ قطعه طیور بومی در روستاهای شهرستان‌های تابعه استان با واکسن نیوکاسل مقاوم به حرارت به صورت آشامیدنی مورد واکسیناسیون رایگان قرار گرفتند.

حاج‌کاظمی گفت: نیوکاسل یکی از بیماری‌های مهم و قابل توجه در گله مرغ و خروس یا ماکیان است که در صورت بروز، سبب خسارات سنگین به پرورش‌دهندگان طیور صنعتی (مرغداری‌ها) و روستاییان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح واکسیناسیون رایگان جمعیت طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل علاوه بر بالا بردن سطح ایمنی در طیور بومی، مانع از سرایت بیماری به مجموعه‌های پرورش صنعتی طیور می‌شود.

کد خبر 748669

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید