Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در جمع معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، دبیران سازمانهای مردم نهاد و منتخبین جشنواره علی اکبر آذربایجان غربی گفت:  هم اکنون ۶۳ سازمان مردم نهاد در سطح استان فعال است ومراحل صدور اعتبارنامه ۱۰ سازمان مردم نهاد نیز در حال نهایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با نهایی شدن اعتبار نامه‌ها، تعداد سازمان های مردم نهاد استان به ۷۳ سمن افزایش یافته ضمن اینکه طی سال جاری ۱۸۰ متقاضی تشکیل سازمان مردم نهاد به اداره کل مراجعه کرده اند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: از ۱۸۰ متقاضی دریافت اعتبارنامه سمن، ۵۰ سازمان مردم نهاد فعال احصا شده است که بزودی مراحل قانونی برای صدور اعتبارنامه را طی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سازمان های مردم نهاد در ۱۰ شهرستان از ۱۷ شهرستان استان فعال هستند افزود: این استان به دلیل وجود اقوام و مذاهب متعدد و نیز هم مرزی با سه کشور خارجی نیازمند حمایت ویژه ای در بخش جوانان و سازمانهای مردم نهاد است.

تخصیص اعتبار ویژه به ۷۳ سمن فعال استان، حل مشکل بیمه دبیران سمن ها، سهمیه استخدامی به حوزه جوانان استان از مهمترین مطالبات دبیران سازمان های مردم نهاد در این نشست بود.

خبرنگار: سکینه اسمی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن جزء مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است، گفت: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن جز مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن با استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم به کار می‌گیریم.

عطایی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری و شهرسازی اقدامات خوبی انجام شده است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه‌سازی در استان همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

عطایی یادآور شد: در حوزه شهرسازی نیز در جهت جلب رضایت شهروندان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، صبح امروز و با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو مدیرکل سابق راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 747805

دیگر خبرها

  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی