Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری ۲۲ پروژه ورزشی تا پایان امسال خبر داد و گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در سال ۹۴ به صورت ناقص افتتاح شد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمدتقی علوی امشب در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: سال 94 در حالی برخی از قسمت های ورزشگاه 15 هزار نفری تکمیل نبود اما این پروژه با حضور وزیر ورزش و جوانان در سال 94 افتتاح شد در حالی هنوز پیمانکار پروژه را تحویل نداده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید در سال 94 اجازه افتتاح این پروژه را به صورت ناقص نمی دادند، عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده 20 روز پیش پیمانکار مشغول تکمیل پروژه شده که امیدوارم بزودی نهایی شود.

علوی با بیان اینکه شیرآلات ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به سرقت رفته است، ادامه داد: در زلزله 4.8 ریشتری بهار امسال برخی از ساختمان های این ورزشگاه ترک برداشته که باید تعمیر شود و البته تاکید کرده ام اول باید مشکلات درون ساختمان برطرف و بعد از آن به سراغ بیرون از پروژه بیاییم.

علوی با ابراز نگرانی از برخی رسانه‌ها در زمینه نوشتن تیترهای غیرواقعی گفت: دادگستری در زمینه ورزشگاه 15 هزار نفری پرونده ای را برای ورزش و جوانان تشکیل داد ولی برخی تیتر زدند که اداره ورزش دادگاهی شد در حالی تشکیل پرونده به منزله دادگاهی شدن نیست در حالی می توانستند بنویسند دستگاه قضایی به کمک ورزش و جوانان آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته ورزش افزود: برنامه های مختلفی برای این هفته از جمله افتتاح چند پروژه ورزشی، غبارروبی قبور شهدا، پیاده روی، دیدار با پیشکسوتان، برگزاری المپیاد درون مدرسه ای با همکاری آموزش و پرورش و برپایی ایستگاه های سلامت و تندرستی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به اختصاص اعتبار از محل فصل 5( کمک به سازمان های مردم نهاد و هئیت های ورزشی) نسبت به این اداره کم لطفی کرده است، ادامه داد: از محل این اعتبارات ردیفی نداشتیم و با پیگیری توانستیم سال گذشته این ردیف را ایجاد کنیم و از این محل 5 میلیون اعتبار دریافت کردیم.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است

کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: فضا‌های‌ورزشی به ۲ بخش روباز و پوشیده تقسیم می‌شود و طبق قانون باید ۵۰ درصد از فضای ورزشی هر شهرستان توسط اداره ورش و جوانان و مابقی آن توسط سایر ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر مانند آموزش و پرورش دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور احداث شود.

وی اضافه کرد: ارتقای سرانه فضای‌ورزشی تنها از عهده این اداره خارج است و باید سایر ارگان‌ها نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و اداره ورزش و جوانان تنها در اماکنی می‌تواند سرمایه‌گذاری کند که مالکیت آن در اختیار این اداره باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد ادامه داد: در طرح تفصیلی جدید این شهر، ۲ فضای بزرگ در محله تپه هما و بلور پرستار به عنوان فضای ورزشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند در ارتقای شاخص فضای‌ورزشی این شهرستان بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد نیز اظهار کرد: این سفر ۲ مصوبه ورزشی شامل احداث سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی داشت که هر ۲ طرح در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارند.

خوشبخت افزود: هم اکنون ۳ چمن مصنوعی در مناطق روستایی و در روستا‌های آزاد، حاجی آلی کند و کولتپه در دست احداث است و بیش از ۷ هزار مترمربع چمن مصنوعی برای روستا‌های برده‌رشان واقع در بخش مرکزی و روستا‌های شهر خلیفان تامین شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد همچنین اضافه کرد: اعتبار خرید چمن‌مصنوعی از محل سه درصد درآمد‌های نفتی و قرارداد‌های بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت در راستای حمایت از مناطق محروم تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود