Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، سید اسلام موسوی اظهار داشت:در راستای توجه به ورزش همگانی و توسعه زیر ساخت های ورزشی استان فارس و در ادامه خدمات دولت در این خصوص مجموعه مدیریتی اداره کل تلاش گسترده ای در این زمینه انجام داده است که در این هفته شاهد بهره برداری از طرح ها ی مختلف و متنوع ورزشی در سطح استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با اجرای این طرحها و پروژه های ورزشی شاهد توسعه فضای ورزشی در نقاط مختلف استان هستیم و یقینا سرانه فضای ورزشی استان هم افزایش چشمگیری خواهد داشت. معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس خاطر نشان کرد: این پروژه های ورزشی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 750 میلیون تومان و به مساحت 200 هزار متر مربع به بهره برداری می رسد که در تامین اعتبارات این پروژه ها مساعدت های وزارت ورزش و جوانان و مدیران ارشد استان و همچنین تلاشها و پیگیریهای مدیر کل ورزش و جوانان فارس را به همراه داشته است . وی با اشاره به نیاز مناطق محروم استان به فضای ورزشی و نگاه عدالت محور اداره کل ورزش و جوانان بیان کرد: این پروژه های ورزشی شامل سالن چند منظوره ، زمین چمن مصنوعی و سالنهای تخصصی در روستاهای آبگشنه،خومه زار،سردشت ،بردنگان،مورکی،کلاه سیاه،جنجان،اشکان عشایراز توابع شهرستان ممسنی ،دولت آباد،دژگاه،از توابع شهرستان فراشبند ، تربر جعفری از توابع شهرستان شیراز،شهرک ایثاراز توابع شهرستان خرامه،دریس و ابوالحیات از توابع شهرستان کازرون،ده چاه از شهرستان نی ریزومعز آبادجابری از شهرستان خرامه و روستاها و بخشهای شهرستان داراب به اجرا در آمده است. موسوی همچنین با بیان اینکه برخی پروژه های دیگر در هفته دولت به بهره برداری رسیده است افزود: بیش از 60 پروژه ورزش شامل زمین چمن مصنوعی بزرگ و کوچک و سالنهای چند منظوره در هفته دولت افتتاح شد و با تکمیل تعدادی دیگر از پروژه های در حال احداث ، به یاری خداوند متعال و با همت همه مسوولان در دهه فجر امثال به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دولت معاون وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل