Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@14:15:35 GMT

دخترانی که با پوشش نامناسب به دانشگاه علامه می روند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۶۷۲۴

رکنا: کیهان نوشت: اخبار واصله حاکی از اقدام ریاست دانشگاه علامه طباطبایی برای جذب رئیس‌حراست دانشگاه به عنوان هیئت علمی بوده و ارتباط یا عدم ارتباط این مسئله با انفعال دانشگاه در برابر فتنه‌گران و نشان دادن چراغ سبز به آنها قابل بررسی است.

به ویژه وقتی ضلع سوم این مثلث با رهاسازی فضای دانشگاه در مقوله پوشش و حجاب از طرف حراست دانشگاه کامل می‌شود و آمدن دختران دانشگاه با تی‌شرت و مانتوهای کاملا جلو باز، به امری طبیعی در دانشگاه بدل می‌گردد!

در آخرین پرده از این سناریو رئیس ‌دانشگاه وعده احتمالی آزادی Freedom قریب‌الوقوع بازداشت‌شدگان را به دانشجویان می‌دهد!

در ادامه، برخی دانشجویان شب‌نامه‌ها و پوسترهایی در حمایت از دانشجویان بازداشتی و در راستای فشار به نهادهای قضایی و امنیتی از طرف دانشجویان به درب و دیوار دانشگاه نصب کردند!

حال پس از تهدید به بهم ریختن دانشگاه، تجمع، طومار و نصب شب‌نامه و پوسترهای زیاد بر در و دیوار دانشگاه و عدم جمع‌آوری این تصاویر و شبنامه‌ها از سوی حراست دانشگاه تا مدت طولانی، قدم بعدی اگر فتنه‌ای بزرگ نباشد، احتمالا آتشی وسیع و سوزان بر محیط علمی علامه خواهد بود و نگاه به سناریوی اجرا شده از بانیان، احتمالاً زیرساختی اساسی برای یک فتنه از این تیم پشت پرده مورد انتظار است و لازم است همه علاقه‌مندان به آینده نظام اسلامی بر روی آن حساس و هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام قاتل منحرف زینب دختر ۷ ساله + عکس بدون پوشش آب ایرانی ها را هم می دزدند اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس یارانه هر فرد ۱۳۵ هزار تومان می شود! دسیسه شوم یک مرد برای دختر ملی‌پوش ایرانی! این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس ایران گره قتل «خاشقجی» را باز می‌کند! جوان تهرانی یک جسد به عنوان دزد ماشینش معرفی کرد! انتشار اولین تصاویر از جسد طراح اصلی فاجعه تروریستی اهواز شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! عکس دردناک از لاشه توله پلنگ در بین ضایعات سد آبی داماد عصبانی به جای مهریه می خواست دیه قتل عروس را بدهد ! اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی ازدواج یکساعته فقط در روز ! هم خوابی شرم آور خانم معلم هنر با دانش آموزش + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه آزادی Freedom فتنه نظام اسلامی آزادی انتظار رئیس عکس مرد قتل روزنامه جنایت زندگی اینستاگرام عربستان جسد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبایی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۲ نوبت نخست، با رقابت ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی، علوم ارتباطات، مدیریت و حسابداری، تربیت بدنی و علوم ورزشی، اقتصاد و روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در صبح نخستین روز آزمون، پنج هزار و ۸۹ داوطلب در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و در بعدازظهر همان روز، چهار هزار و ۳۶۹ داوطلب گروه‌های آزمایشی زبان‌های خارجی و هنر در بزرگترین ماراتن علمی کشور به رقابت می‌پردازند. همچنین در صبح دومین روز از برگزاری آزمون سراسری، پنج هزار و ۸۴۷ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت می کنند.

فاضلی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون سراسری، گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام و شلوغی، درهای حوزه امتحانی از ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح باز است و آماده پذیرش داوطلبان هستیم. همچنین هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، اداره برق و پلیس راهور جهت تسهیل در عبور و مرور داوطلبان و برقراری نظم و آرامش انجام شده است. تدابیر لازم نیز برای پذیرایی و اسکان خانواده‌ها در مسجد امام علی (ع) و طبقه اول رستوران دانشجویی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تمهیدات بهداشتی اندیشیده شده در حوزه امتحانی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: مرکز بهداشت و درمان و دو پزشک دانشگاه در تمام طول مدت آزمون، آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبائی در برگزاری آزمون سراسری افزود: برگه‌های راهنمایی نیز تهیه شده است تا داوطلبان با کمک آن‌ها به راحتی حوزه امتحانی و صندلی خود را پیدا کنند و افرادی هم برای راهنمایی مشخص شده‌اند تا اگر داوطلبی به مشکل برخورد کرد، بتواند با راهنمایی این افراد، مشکل خود را سریع حل کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فضایی برای دریافت امانات و نگهداری کیف، موبایل، ساعت هوشمند و اشیاء قیمتی داوطلبان در نظر گرفته نشده است، از داوطلبان تقاضا داریم به غیر از همراه داشتن مداد، پاک‌کن، تراش، ساعت غیرهوشمند و کارت ورود به جلسه، از آوردن هرگونه وسیله اضافی خودداری کنند.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تک تک داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳، گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا آزمون در آرامش و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. همراهی داوطلبان نیز می تواند ما را در انجام مطلوب تر وظایف کمک کند.

کد خبر 6086805

دیگر خبرها

  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد