Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@19:57:02 GMT

تصادف در خراسان شمالی ۵ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۶۹۸۵

حوادث رکنا: رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در ۲۴ساعته گذشته تصادف در محورهای خراسان شمالی منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار کرد: روز گذشته برخورد خودرو پراید و تراکتور در شهرستان بجنورد منجربه مصدومیت یک نفر شد.

حسین زاده افزود: بنا بر نظر کارشناسان پلیس Police راه بی احتیاطی راننده پراید به دلیل عدم رعایت فاصله طولی و نقص فنی تراکتور و به علت نبود علائم هشدار دهنده سبب وقوع این حادثه Incident شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ به دلیل تخطی از سرعت مجاز در محور شیروان به بجنورد منجر به مصدومیت یک نفر شد.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: همچنین به علت عدم توجه به جلو کامیونت ایسوزو منجر به برخورد کامیونت با کشنده ولوو در محور آشخانه به بجنورد شد که طی آن یک نفر مصدوم شد.

حسین زاده افزود: در محور اسفراین به بجنورد نیز برخورد خودرو سمند و پراید منجر به مصدومیت یک نفر شد که سواری سمند مقصر این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی بیان کرد: همچنین در اثر واژگونی پراید در محور شیروان نیز به دلیل عدم توجه به جلو یک نفر مصدوم داشت.

وی گفت: در نیمه نخست امسال ۱۱۷ نفر در تصادفات جاده ای خراسان شمالی جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد کاهش یافته استخواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام قاتل منحرف زینب دختر ۷ ساله + عکس بدون پوشش آب ایرانی ها را هم می دزدند اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس یارانه هر فرد ۱۳۵ هزار تومان می شود! دسیسه شوم یک مرد برای دختر ملی‌پوش ایرانی! این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس ایران گره قتل «خاشقجی» را باز می‌کند! جوان تهرانی یک جسد به عنوان دزد ماشینش معرفی کرد! انتشار اولین تصاویر از جسد طراح اصلی فاجعه تروریستی اهواز شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! عکس دردناک از لاشه توله پلنگ در بین ضایعات سد آبی داماد عصبانی به جای مهریه می خواست دیه قتل عروس را بدهد ! اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی ازدواج یکساعته فقط در روز ! هم خوابی شرم آور خانم معلم هنر با دانش آموزش + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police حادثه Incident اخبار حوادث تصادف خراسان شمالی رئیس پلیس راه مصدوم پنج نفر عکس مرد قتل روزنامه جنایت زندگی اینستاگرام عربستان جسد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۲:۴۹ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور ایواوغلی_خوی، برخورد پراید و دنا گزارش شد.    وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند   مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصد‌مین به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم