Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@02:27:06 GMT

تصادف در خراسان شمالی ۵ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۶۹۸۵

حوادث رکنا: رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در ۲۴ساعته گذشته تصادف در محورهای خراسان شمالی منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار کرد: روز گذشته برخورد خودرو پراید و تراکتور در شهرستان بجنورد منجربه مصدومیت یک نفر شد.

حسین زاده افزود: بنا بر نظر کارشناسان پلیس Police راه بی احتیاطی راننده پراید به دلیل عدم رعایت فاصله طولی و نقص فنی تراکتور و به علت نبود علائم هشدار دهنده سبب وقوع این حادثه Incident شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ به دلیل تخطی از سرعت مجاز در محور شیروان به بجنورد منجر به مصدومیت یک نفر شد.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: همچنین به علت عدم توجه به جلو کامیونت ایسوزو منجر به برخورد کامیونت با کشنده ولوو در محور آشخانه به بجنورد شد که طی آن یک نفر مصدوم شد.

حسین زاده افزود: در محور اسفراین به بجنورد نیز برخورد خودرو سمند و پراید منجر به مصدومیت یک نفر شد که سواری سمند مقصر این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی بیان کرد: همچنین در اثر واژگونی پراید در محور شیروان نیز به دلیل عدم توجه به جلو یک نفر مصدوم داشت.

وی گفت: در نیمه نخست امسال ۱۱۷ نفر در تصادفات جاده ای خراسان شمالی جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد کاهش یافته استخواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام قاتل منحرف زینب دختر ۷ ساله + عکس بدون پوشش آب ایرانی ها را هم می دزدند اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس یارانه هر فرد ۱۳۵ هزار تومان می شود! دسیسه شوم یک مرد برای دختر ملی‌پوش ایرانی! این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس ایران گره قتل «خاشقجی» را باز می‌کند! جوان تهرانی یک جسد به عنوان دزد ماشینش معرفی کرد! انتشار اولین تصاویر از جسد طراح اصلی فاجعه تروریستی اهواز شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! عکس دردناک از لاشه توله پلنگ در بین ضایعات سد آبی داماد عصبانی به جای مهریه می خواست دیه قتل عروس را بدهد ! اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی ازدواج یکساعته فقط در روز ! هم خوابی شرم آور خانم معلم هنر با دانش آموزش + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police حادثه Incident اخبار حوادث تصادف خراسان شمالی رئیس پلیس راه مصدوم پنج نفر عکس مرد قتل روزنامه جنایت زندگی اینستاگرام عربستان جسد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تصادف ۲ خودرو پراید در راز و جرگلان باعث فوت و مصدومیت ۷ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید امروز در محور آغمزار به تنگه راز شهرستان رازوجرگلان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

وی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبان گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 747674

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند