Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:57:45 GMT

چه کسی جای بهرام شفیع رییس هاکی شد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۷۱۳۶

نایب رییس فدراسیون هاکی از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون جای مرحوم بهرام شفیع را گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، با اینکه بهرام شفیع هم نامش جزو مدیران بازنشسته قرار گرفته بود، زودتر از اینکه وزارت ورزش برای انتخاب جانشین او در فدراسیون هاکی اقدام کند، دنیا را وداع گفت. این مجری باسابقه که سال های زیادی به عنوان رییس فدراسیون هاکی فعالیت می کرد و تیم ملی این رشته در بخش سالنی در دوره او به افتخارات زیادی در سطح آسیا و حتی جهان رسید؛ اگرچه در بخش چمنی هاکی قدرت قابل ملاحظه ای نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته وزارت ورزش علاوه بر اینکه سرپرست ۳ فدراسیونی که با روسای بازنشسته اداره می شدند را معرفی کرد، چند روز بعد از فوت بهرام شفیع جانشین او را هم منصوب کرد.حسن اباذری، نایب رییس فدراسیون هاکی که از سوی خود بهرام شفیع انتخاب شده بود؛ حالا باید به جای رییس فقید این فدراسیون بنشیند. اباذری که خودش جزو داوران بین المللی رشته هاکی به حساب می آید، با این رشته کاملا آشناست و می تواند راهی که بهرام شفیع داشت را ادامه دهد.

البته آنطور که داورزنی اعلام کرده سرپرست فدراسیون ها حق نام نویسی در انتخابات را ندارند و بدین ترتیب اباذری نمی تواند برای ریاست کاندیدا شود. باید دید انتخابات فدراسیون هاکی چه زمانی برگزار و در نهایت چه کسی جانشین بهرام شفیع خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فدراسیون هاکی هاکی بهرام شفیع رییس هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس هیات ورزش پهلوانی و کشتی زورخانه‌ای شهرضا گفت: به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، ورزشکاران این رشته در زورخانه پوریای ولی شهرضا به انجام حرکات ورزش باستانی پرداختند.
محمدرضا حیدرپور افزود: قدمت ورزش زورخانه‌ای در شهرضا به سال ۱۲۲۰ برمی گردد و در حال حاضر ۲۲۰ ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کنند که ۷۰ نفر از آنان نوجوانان و جوانان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حیدرپور گفت: کمبود زورخانه و فضای زورخانه‌ای مشکل اصلی ترویج و گسترش این ورزش در این شهرستان است که ساخت زورخانه‌های جدید به رفع آن کمک می‌کند.
محمدحسن رحیمی، رییس کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شهرضا هم گفت: پهلوانان اصلی شهدا هستند و شهرستان شهرضا ۵۶ شهید ورزشکار تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران