Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@01:17:38 GMT

علاقمندان تکواندو به گیم‌ نت می‌روند!

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۸۰۴۷

علاقمندان تکواندو به گیم‌ نت می‌روند!

فدراسیون جهانی تکواندو (WTF) که برنامه‌های خود را برای توسعه این رشته در سراسر جهان مدت‌هاست با طراحی قوانین جدید و مسابقات متنوع طرح‌ریزی کرده است، در اقدامی خلاقانه با همکاری شرکت‌ سوئدی استیم و هلوگیمز بازی دیجیتالی(رایانه‌ای) این رشته را طراحی کرده است که به زودی در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

به این ترتیب همزمان با برگزاری مسابقات گرندپری در منچستر قرار است مسابقاتی نیز برای این بازی رایانه‌ای (گرندپری تکواندو) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی دیجیتالی به روزترین قوانین تکواندو (قوانین المپیکی) و حرکات بازیکنان حرفه‌ای اعمال شده است تا استفاده‌ کنندگان از این بازی، در شرایط مسابقات حرفه‌ای این رشته قرار بگیرند. کاربران ضمن استفاده از برنامه این بازی می‌توانند به صورت آنلاین نیز آن را تجربه کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تکواندو گیم نت بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی