Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@20:46:36 GMT

مظنون به قتل خاشقجی پزشک پزشکی‌قانونی است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۸۲۴۴

مظنون به قتل خاشقجی پزشک پزشکی‌قانونی است

پزشکی که مظنون است «جمال خاشقجی» روزنامه نگار و منتقد برجسته سعودی را پس از ورودش به کنسولگری این کشور در استانبول، کشته و جنازه وی را مُثله کرده است؛ در سال 2015 با حمایت مالی دولت سعودی توانسته است در رشته پزشکی قانونی در انستیتو ویکتورین ملبورن تحصیل نماید.

مظنون به قتل خاشقجی پزشک پزشکی‌قانونی است

مقامات ترکیه فردی به نام «دکتر صلاح التوبیدی» را به عنوان یکی از ۱۵ فرد مظنونی شناسایی کردند که روز دوم اکتبر در کنسولگری عربستان در استانبول منتظر ورود جمال خاشقجی به این محل و ترور وی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات ترکیه می گویند که دکتر التوبیدی در هنگام ورود و خروج از استانبول، یک اره مخصوص برای بریدن استخوان با خود حمل می کرده است!

شبکه خبری ای بی سی تأیید کرد که دکتر صلاح التوبیدی از ژوئن ۲۰۱۵ به مدت سه ماه در انستیتوی ویکتورین در شهر ملبورن استرالیا به عنوان یک آسیب شناس پزشکی قانونی فعالیت کرده است.

این فرد مظنون در زمان تحصیل خود در استرالیا، ریاست شرکت پزشکی قانونی عربستان را بطور همزمان برعهده داشت و هم اکنون نیز عهده دار یک مقام بلندپایه در وزارت کشور عربستان است.

گفتنی است که روابط وی با ارکان داخلی دولت عربستان برای مقامات ترکیه که در حال انجام تحقیقات پیرامون ابعاد مختلف ناپدید شدن و قتل این روزنامه نگار سعودی هستند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خاشقجی قتل خاشقجی پزشک سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • مرگ تلخ پزشک زن؛ او پلن خودکشی‌اش را گفت اما مسخره شد!
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت