Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  از افزایش ۱۰ درصدی اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد و گفت : ۷۰ درصد اشتغال در استان مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است که با تزریق سرمایه ۳ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومانی به طرح‌های نیمه تمام این اشتغال به ۸۰ درصد افزایش میابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علمدار یزدی افزود: در حال حاضر ۳۳۵ هزار نفر اشتغال در کل استان در تمامی حوزه‌ها ایجاد شده است که از این تعداد ۲۳۶ هزار نفر مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است که با ارتقا اشتغال در استان این تعداد به ۳۲ هزار نفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بیش از یکهزار طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان است تصریح کرد: برای این طرح‌ها بالغ بر ۴ هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: سالانه بیش از ۸۰۰ نوع کالا در استان یزد تولید و ۴۰۷ قلم کالا به ۹۳ کشور دنیا صادرمی شود.

انتهای پیام/ی

اختصاص بودجه میلیاردی  برای طرح های  نیمه تمام اشتغالزا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی

امیر جمشیدی ناظر گمرکات مازندران از افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات استان از تجارت خارجی خبر داد و گفت: در فروردین ماه امسال، ۴۳۵ هزار و ۲۲۹ تن کالا به ارزش۱۵۵میلیون و ۶۲۴ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شد.

او افزود: ذرت دامی با ارزش ۹۶ میلیون دلار، جو دامی با ارزش ۲۰ میلیون دلار، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی و نباتی با ۲۵ میلیون دلار، کک نفتی با ارزش ۳ میلیون دلار و چوب با۳ میلیون دلار مهم‌ترین اقلام عمده وارداتی به گمرکات مازندران در مدت یادشده هستند.

جمشیدی گفت: امارات حدودا ۲۲۶ هزار تن کالا به ارزش ۷۸ میلیون دلار، روسیه ۷۷ هزار تن کالا به ارزش ۳۴ دلارمیلیون، ترکیه با ۱۰۰ هزار تن کالا به ارزش ۳۱ میلیون دلار، انگلستان با سه هزار تن کالا به ارزش ۳ میلیون و ۵۹۱ هزار دلار و سنگاپور با ۸ هزار تن کالا به ارزش ۲میلیون دلار پنج کشور اول طرف معامله در حوزه واردات به گمرکات مازندران بودند که در مجموع ۴۱۵ هزار تن از وزن و ۱۴۹ میلیون دلار از ارزش کالا‌های وارداتی گمرکات مازندران در فروردین ماه امسال مربوط به این کشور‌ها است.

او افزود:واردات کالا از این پنج کشور ۹۵ درصد از کل وزن و ۹۶درصد از کل ارزش واردات گمرکات مازندران را دربرمی‌گیرد.

جمشیدی با اشاره به واردات کالا‌های اساسی از گمرکات مازندران، گفت: طی این مدت ۴۱۳ هزارتن کالای اساسی شامل ذرت دامی، جو دامی، چربی‌ها وروغن‌های حیوانی و نباتی و خوراک آماده دام به ارزش ۱۴۲ میلیون و ۶۶۶ هزار دلار از طریق کمرکات نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار وارد کشور شده که از نظر وزنی ۶۳ درصد و از نظر ارزشی ۲۷درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد