Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- سرپرست معاونت امور عمراني استاندار آذربايجان غربي گفت: 460 ميليارد ريال در راستاي اجراي طرح کنترل کانون هاي توليد ريزگرد درياچه اروميه هزينه مي شود.

به گزارش ايرنا پيمان آرامون روز چهارشنبه در بازديد از طرح هاي کنترل توليد ريزگرد حاشيه درياچه اروميه افزود: اين طرح از جمله پروژه هاي 27 گانه احياي درياچه اروميه است که در چهار منطقه از حاشيه درياچه اروميه در شهرستان هاي مياندوآب، اروميه و سلماس اجرا شده و عمليات کنترل و مراقبت از اين پروژه ها به طور مستمر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: براي اجراي اين طرح ها 460 ميليارد ريال اعتبار تصويب و تاکنون 250 ميليارد ريال تخصيص يافته است.
وي بيان کرد: در اين قالب 130 کيلومتر بادشکن غيرزنده، يکهزار و 490 هکتار بوته کاري و 500 هزار هکتار ساماندهي چراي دام در مراتع حاشيه درياچه اروميه اجرا مي شود.
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري آذربايجان غربي ادامه داد: امسال نيز براي تدوام برنامه هاي کنترل ريزگردها در قالب مصوبات ستاد احياي درياچه اروميه 190 ميليارد ريال تصويب شده است .
به گزارش ايرنا، آرامون از طرح کنترل توليد ريزگرد در منطقه سپرغان و پروژه شن هاي روان و ريزگرد در منطقه جبل کندي و همچنين پروژه آبخيزداري در منطقه خانقاه سرخ اروميه بازديد کرد.
طرح هاي 27 گانه احياي درياچه اروميه با هدف کاهش مصرف آب و افزايش سهم اين درياچه طي سه سال گذشته در آذربايجان غربي اجرايي شده که کنترل کانون هاي توليد ريزگرد از جمله اين طرح ها بوده است.
2093/7129
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • بکرترین دریاچه لرستان در دل طبیعت (فیلم)
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • فیلم | تصاویر هوایی از لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه
  • تصاویر منحصربفرد از لحظه ورود همزمان ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان