Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در روزی که گذشت در بورس منطقه‌ای کرمان تعداد 32 ميليون و 473 هزار سهم به ارزش بيش از 99 ميليارد و 702 ميليون ريال معامله شد.

 ازتعداد 32 ميليون و 473 هزار سهم 48 درصد مربوط به خريد سهام و 52 درصد مربوط به فروش سهام بوده که توسط 12 ایستگاه کارگزاری فعال در استان کرمان به انجام رسيده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين امروز شاخص کل با 95 واحد افزایش به رقم 182929 واحد رسید.


انتهای پیام/س

 

معاملات بورس منطقه‌ای کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، پنج‌شنبه شب در حاشیه بازدید شبانه از مناطق مختلف شهرستان‌های بم و نرماشیر گفت: در پی بارندگی در شرق استان کرمان به ویژه در منطقه بروات موجب هدایت سیلاب به طرف منطقه ارگ جدید، دشت مجاور آن، نظام شهر و نرماشیر شد و علی‌رغم حجم و سرعت بالای بارندگی خوشبختانه آسیب جدی وارد نشده است.

وی با بیان اینکه دو روستا تحت تأثیر بارش باران قرار گرفتند که آب در حال فرو نشست و وضعیت آن در حال ساماندهی است، افزود: به لطف خدا، با مدیریت و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، خسارت خاصی اتفاق نیفتاده است، اما باید آمادگی لازم برای مقابله با خطرات ناشی از سیل را حفظ کرد.

فداکار، با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های استان کرمان، تلفات خاصی در منطقه حادث نشده است، گفت: حدود ۱۱ روز است که استان کرمان درگیر سامانه بارشی بوده است و در همه مناطق یعنی جنوب، شمال، شرق و غرب استان شاهد بارندگی بوده‌ایم، به گونه‌ای که تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال گذشته بارش باران را داشته‌ایم.

استاندار کرمان، تصریح کرد: با تلاش دستگاه‌های اجرایی، تدابیر قبل و حین بارندگی و بازدیدها شاهد چالش خاصی در استان نبودیم و به غیر از یکی دو مورد خسارت به دام و جاده‌ها، خسارت قابل توجهی در استان رخ نداد است.

وی افزود: نزدیک به ۶۰۰ دستگاه و تجهیزات مختلف جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل در مناطق مختلف استان مستقر شده بودند که با عنایت الهی و تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی، سپاه و نیروهای مردمی وضعیت استان به خوبی کنترل شده است.

کد خبر 6088923

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است