Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: گلستان میزبان بزرگ‌ترین رقابت کشتی دنیا در رده های سنی نونهالان و نوجوانان  در آبان ماه امسال است. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، بهمن طیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی در استان اظهارداشت: استان گلستان آبان ماه امسال میزبان مسابقات کشتی روز جهانی کودک که بزرگ‌ترین رقابت کشتی دنیا در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان است، خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط مالی کنونی، فدراسیون کشتی قصد داشت برگزاری مسابقات کشتی روز جهانی کودک را لغو کند اما با مذاکره رسول خادم رئیس فدراسیون با استاندار به این نتیجه رسیدند که این مسابقات برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: شهر بندرگز درخواست میزبانی این مسابقات را دارد اما با توجه به اهمیت و بزرگی این رقابت‌ها باید امکانات و شرایط شهرها بررسی شود.

وی گفت: تیم‌های خوبی برای این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و گمانه‌زنی‌هایی برای حضور تیم امریکا در این رقابت‌ها وجود دارد.

طیبی همچنین درباره برگزاری دیگر مسابقات بین‌المللی به میزبانی استان اظهارداش: برگزاری کیفی و حضور تیم‌های خارجی در این رقابت‌ها به فدراسیون مربوط می‌شود و باید هیئت ها و فدراسیون ها تلاش کنند تا تیم های خوبی در رقابت ها حاضر شوند.

وی افزود: برگزاری این مسابقات بهترین شرایط را برای ورزشکاران استان مهیا می‌کند تا در رقابت های بین‌المللی حاضر شده و مدال کسب کنند. میزبانی از مسابقات و تورنمنت‌های بزرگ همواره اثرات مثبتی در توسعه ورزش استان داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش تا پایان امسال، گفت: همچنین مسابقات بین‌المللی سپک‌تاکرا نیز در گنبدکاووس برگزار خواهد شد و باید هیئت‌های ورزشی از این مسابقات بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به شرایط تیم فوتبال بندرگز در دسته سوم فوتبال کشور اظهارداشت: حمایت مالی از این تیم را قول دادیم اما این کار نیاز به مبالغ زیادی دارد که هنوز موفق به تأمین این پول نشده‌ایم.

طیبی همچنین از میزبانی مسابقات لیگ برتر کشتی در گرگان خبر داد و افزود: این مسابقات 10 آبان به میزبانی گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت