Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراض شدید وزارتخارجه ایران به بازداشت آقای اسدی - دیپلمات سفارت کشورمان در وین - از سوی پلیس آلمان و استرداد وی به بلژیک/ گفت‌وگو درباره آخرین وضعیت اجرای برجام/ لیندرتسه: ظرف روزهای آینده ساز و کارهای «کانال ویژه مالی اروپا »را نهایی کرده و با توجه به اولویت ها، بخش هایی از آن را وارد فاز عملیاتی میکنیم

سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیرامور خارجه کشورمان و مدیر سیاسی وزارت خارجه آلمان با بحث و بررسی در مورد آخرین وضعیت اجرای برجام بر ضرورت اجرایی شدن هرچه سریعتر راهکارها به ویژه کانال ویژه مالی این سند تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، خانم آنتیه لیندرتسه مدیر سیاسی وزارت خارجه آلمان در سفر به تهران با حضور در محل وزارت امور خارجه کشورمان با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.


در این دیدار، علاوه بر گفت وگو و تبادل نظر در خصوص طیفی از موضوعات دو جانبه و بین المللی، دو طرف آخرین وضعیت اجرای برجام به ویژه تلاش های صورت گرفته برای مقابله با آثار تحریم های غیرقانونی آمریکا پس از خروج آن کشور از برجام را مورد بحث و بررسی قرار دادند و بر ضرورت اجرایی شدن هرچه سریعتر این راهکارها به ویژه کانال ویژه مالی تاکید کردند.

 

طرف آلمانی تصریح کرد که کشورهای اروپایی به اهمیت و فوریت موضوع آگاه بوده و در هفته های اخیر به صورت بسیار فشرده مشغول کار بر روی جنبه های مختلف آن بوده اند و تلاش داریم ظرف روزهای آینده در مشورت با طرف ایرانی در این خصوص ساز و کارها را نهایی کرده و با توجه به اولویت ها، بخش هایی از آن را وارد فاز عملیاتی کنیم.


در این دیدار همچنین عراقچی مراتب اعتراض شدید ایران به بازداشت آقای اسدی - دیپلمات سفارت کشورمان در وین - از سوی پلیس آلمان و استرداد وی به بلژیک را به طرف مقابل ابلاغ و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران این موضوع را به طرق سیاسی و حقوقی مورد پیگیری قرار داده و اقدامات مقتضی را به عمل خواهد آورد.
همچنین دو طرف بر ضرورت استمرار رایزنی های نزدیک برای پرداختن به موضوعات مورد علاقه منطقه ای و بین المللی و حل مشکلات در روابط دو جانبه و تلاش در جهت توسعه روابط اقتصادی، تجاری و بانکی تاکید کردند.
ش

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان و دموکراسی به سبک پلیس آلمان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • آزادی بیان و دموکراسی به سبک پلیس آلمان (فیلم)