Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، حسینعلی امیری که عصر چهارشنبه در سفری دو روزه وارد اهواز شده بود ، در این دیدار گفت : اتفاق تلخ و فاجعه بار جنایت تروریستی اهواز موجب تالم خاطر همه مسئولان و آحاد مردم ایران شد و تروریستهای کوردل حتی به زنان و کودک خردسال نیز رحم نکردند و این ظلم و قساوت آنها موجب رسوایی آنها در نزد جهانیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : من وظیفه داشتم به نمایندگی از رئیس جمهور به خوزستان سفر کنم و مراتب همدردی و تسلیت خود را با مردم شریف خوزستان و همچنین جنابعالی ابراز نمایم.
معاون پارمانی رئیس جمهور با اشاره به خدمت 10 ساله خود در خوزستان ادامه داد : این دوره برای من جزوه شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین دوران از سالهای خدمتم بود و همیشه از نظرات و توصیه های حضرت آیت الله جزایری استفاده میکردم.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در این دیدار گفت : مردم خوزستان و در عراق مردم این کشور در امر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی سنگ تمام می گذارند.
آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری افزود : دولت خدمات و تلاش های فراوانی در امر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی انجام داده است و با تلاش و کوشش بیشتر مشکلات زائران حسینی کاهش یابد.
وی با اشاره به مشکلات و کمبودها در استان تاکید کرد : علیرغم مشکلات و کمبود منابع ، مدیران استان و در راس آن ها استاندار و معاونین ایشان برای حل مشکلات مردم تلاش مضاعف و شبانه‌روزی دارند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین دیشب با سردار صخراوی ، فرمانده پیشین نیروی انتظامی خوزستان و قم دیدار کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دومین روز از سفر خود به خوزستان با سفر به شوش از بیمارستان الوان و پروژه پل ورودی شوش بازدید و پل شهید ناجیان این شهرستان را به بهره برداری می رساند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوزستان اهواز اربعین معاون پارلمانی رئیس جمهور نماینده ولی فقیه در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر یکشنبه در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: باید مشکلات کارگران به ویژه افرادی که در حوزه ساختمانی مشغول کار هستند سریع‌تر و با کیفیت‌تر، پیگیری و برطرف شود.

وی افزود: پرداخت سریع کارهای رفاهی و تسهیلات مربوط به قشر کارگر باید مورد توجه و اولویت باشد چرا که کارگران دائم در حال فعالیت هستند و ولی نعمت ما محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن تقدیر از زحمات کارگران و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها بیان کرد: فعالیت‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان نیز ارزشمند است.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: اینکه کارگران به حق خودشان رسیده باشند، چنین موضوعی از واقعیت دور است اما تلاش دولت این است حق و حقوق کارگران ادا شود.

وی بر تلاش بیشتر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی تاکید کرد و گفت: اصل در اداره کل تعاون، خدمت به مراجعه کنندگان باشد؛ همچنانکه تاکنون همینگونه بوده و باید این خدمات ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: کار کردن امری مقدس و مجاهدت در راه خداست و مسؤولان مشکلات قشر کارگری را باید احصا و به دنبال رفع آن باشند

کد خبر 6091106

دیگر خبرها

  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند