Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@16:29:15 GMT

خبر دروغي که آمد و رفت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۰۲۰۲

خبر دروغي که آمد و رفت

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مدير کل سابق روابط عمومي استانداري زنجان در يادداشتي ضمن بي‌اساس خواندن اخبار منتشر شده از سوي يک پايگاه خبري مبني بر صدور حکم محکوميت قطعي براي استاندار زنجان، بر رعايت انصاف و اخلاق حرفه‌اي رسانه ها در شرايط کنوني کشور تاکيد کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري زنجان، ادريس سالاري در اين يادداشت که روز پنجشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفته، آورده است: خبري بي اساس و بدون منبع و مستندات صحيح از صبح (روزگذشته) بر روي خروجي پايگاه خبري موج رسا استان زنجان منتشر شده و در سطح رسانه ها در حال بازنشر است، مبني بر صدور حکم محکوميت قطعي استاندار زنجان به انفصال از خدمات دولتي و محکوميت 6 ماه حبس براي اينجانب به دليل تخلفات انتخابات رياست جمهوري سال 96.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضروري است توضيح دهم در خصوص آقاي درويش اميري استاندار محترم زنجان راي دادگاه بدوي در تجديد نظر منجر به اعمال تعليق گرديده و حکم دادگاه بدوي بلا اثر شده است و اين خبر کاملا دروغ است.
در خصوص محکوميت اينجانب نيز که با عناوين اتهامي جالبي از جمله انتشار گزارش عملکرد دولت تدبير و اميد و استفاده از رنگ بنفش در سايت و کانال استانداري صادر شده است حکم قطعي پرداخت يک ميليون و 800 هزار تومان جريمه نقدي است که اجراي آن 5 سال به حالت تعليق درآمده است.
البته وضعيت دوستان اتاق فکر پايگاه خبري موج رسا را درک مي کنم، اما اين دوستان بايد بدانند که رعايت حداقل هاي اخلاق حرفه اي جايگاه بسيار رفيعي به يک رسانه مي بخشد که محروم کردن خود از اين جايگاه در وهله اول ظلم به رسانه متبوع شان است که در درازمدت تاثير منفي بر افکار عمومي گذاشته و عموم مردم به سختي خواهند توانست به اخبار اين رسانه اعتماد کنند. در سوي ديگر ماجرا از رفتار غير حرفه اي ديگر رسانه ها در فضاي مجازي تعجب کردم که يک خبر ناصحيح را از يک پايگاه خبري که سابقه مناسبي در رعايت انصاف و استقلال رسانه اي ندارد و اتفاقا اين خبر را هم اندکي بعد از انتشار از خروجي خود حذف کرده است، بدون هيچگونه بررسي بازنشر مي کنند.
نشر اين گونه اخبار آن هم بعد از گذشت 20 ماه از برگزاري انتخابات رياست جمهوري دوره دوازدهم و در چنين شرايط سخت و دشواري که کشور با آن دست به گريبان است و جامعه براي گذر کم هزينه تر از خباثت هاي دشمنان خارجي و کوته بيني هاي برخي جريانات معدود داخلي بشدت نياز به همدلي، وحدت و انسجام دارد، از سوي افکار عمومي مردود تلقي شده و مورد پذيرش قرار نخواهد گرفت.
به گزارش ايرنا روز گذشته پايگاه خبري موج رسا، خبري منتشر کرد و در آن بدون ذکر منبع خاصي مدعي شد که بر اساس شنيده هاي موثق دادگاه تجديد نظر حکم استاندار زنجان و مديرکل سابق روابط عمومي استانداري زنجان را به دليل آنچه تخلف در انتخابات عنوان شده، قطعي اعلام کرده است.
3088/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک دهها موشک به جولان اشغالی خبر دادند.

منابع خبری به برخاستن دود بر اثر شلیک دهها موشک شلیک شده از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی اشاره کردند.

پیش از این، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک ۵۰ موشک در موج دوم حملات سنگین موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این حملات به دنبال ارتکاب جنایت رژیم صهیونیستی در میس الجبل در جنوب لبنان انجام می‌شود که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت.

کد خبر 6097472

دیگر خبرها

  • دروغی بزرگ در طرح شفافیت مجلس
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی