Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ مسلم یاران دادستان بجنورد گفت: دو نفر از متهمان پرونده شهادت محیط‌بان در منطقه سولگرد شهرستان مانه و سملقان دستگیر شدند.

وی افزود: بنا بر تحقیقات اولیه انجام‌ شده متهمان هشت نفر شکارچی غیرمجاز بوده که از استان‌های هم‌جوار برای شکار به این منطقه آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران گفت: در پی درگیری این شکارچیان با محیط‌بانان مستقر در پارک ملی گلستان و منطقه سولگرد خراسان شمالی یک محیط‌بان به شهادت رسید و سه نفر دیگر نیز به‌شدت مجروح شدند.

انتهای پیام / ب  / صدا و سیما


دو متهم پرونده شهادت محیط بان جنگل گلستان دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،موسی جسور افزود: متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جسور با اشاره کاهش تخلف قطع درختان که از عمده‌ترین تخلفات محیط زیستی منطقه بود، گفت: با پیگیری‌ها و انجام گشت‌های مکرر، متخلفین قطع درختان در منطقه حفاظت شده نوروزلو شناسائی، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت شهرستان، تخلف چوب بری در منطقه حدود ۹۰ درصد کاهش داشته است.

وی در پایان یادآور شد: قسمتی از منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو با وسعت ۱۱۵۰ هکتار در شهرستان میاندوآب واقع شده و از مناطق چهارگانه با ارزش تنوع زیستی بالا در استان به شمار می‌رود و برابر ضوابط قانونی هرگونه قطع درختان و برداشت مصالح رودخانه‌ای در این محدوده ممنوع بوده و مامورین یگان حفاظت محیط زیست با متخلفین بصورت قاطع و قانونی برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد