Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - مدير شرکت شهرک هاي کشاورزي قزوين گفت: 457 نفر براي سرمايه گذاري در شهرک گلخانه اي نودهک تاکستان اعلام آمادگي کردند.

يوسف جلوخاني روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين افراد در پي فراخوان شرکت شهرک هاي کشاورزي استان در سال جاري براي سرمايه گذاري در اين شهرک، آمادگي خود را اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: افرادي که براي سرمايه گذاري در اين شهرک آمادگي خود را اعلام کرده اند پنجم آبان ماه امسال براي ارايه مدارک و پيگيري امور فرصت دارند در غير اين صورت نام آنها حذف و افراد متقاضي در مرحله بعدي فراخوان جايگزين آنها مي شوند.
جلوخاني اظهار اميدواري کرد با استقرار واحدهاي گلخانه اي در سال آينده شاهد توليد محصولات کشاورزي در شهرک تازه تاسيس نودهک بود.
مدير شرکت شهرک هاي کشاورزي قزوين همچنين گفت: قطعه نخست مجتمع گلخانه اي نودهک تاکستان به مساحت 71 هکتار آماده سازي شده و در مرحله جذب سرمايه گذار قرار دارد و همچنين ايجاد زيرساخت هاي شهرک گلخانه اي تازه آباد آبيک نيز با 90 درصد پيشرفت فيزيکي در حال اقدام و پيگيري است.
وي اظهار داشت: براي واگذاري اين شهرک به يک شرکت بخش خصوصي در حال مذاکره هستيم.
جلوخاني با بيان اينکه آماده سازي شهرک هاي گلخانه اي از جمله تسطيح زمين، انتقال آب و برق و جدول گذاري از جمله اقدامات شرکت شهرک هاي کشاورزي به شمار مي رود،اظهار داشت: پس از عقد قرارداد و ارايه زمين به سرمايه گذاران، آنها را براي دريافت تسهيلات به بانک ها معرفي مي کنيم.
براساس آخرين آمار در استان قزوين 10 هکتار گلخانه هيدروپونيک و 39 هکتار گلخانه به روش خاکي وجود دارد.
هم اکنون در استان قزوين 104 واحد گلخانه اي وجود دارد که تا سال گذشته 63 واحد آنها فعال و 41 واحد آنها نيز غيرفعال بوده است.
در حال حاضر عمده توليد واحد گلخانه اي مربوط به محصولاتي چون خيار،گوجه فرنگي، فلفل، بادمجان، انواع سبزيجات و سيفي جات است.
استان قزوين داراي 480 هزار هکتار اراضي کشاورزي و 80 هزار بهره بردار است.
3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان