Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریدون الهامی با بیان اینکه دو تورجهانی تک ستاره بندر ترکمن و بابلسر را با موفقیت پشت سر گذاشتیم،بیان کرد: خوشبختانه استان های گلستان و مازندران عملکرد خوبی در برگزاری تورجهانی تک ستاره داشتند و در استان گیلان نیز تا به امروز تیم ها از شرایط برگزاری رضایت داشتند.

وی تصریح کرد: در تورجهانی بندرانزلی تیم های خوبی از کشورهای مختلف شرکت کردند،که این مهم نوید روزهای خوب والیبال ساحلی کشورمان را می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال با اشاره به برگزاری تورجهانی سه ستاره کیش، گفت: ما تجربه برگزاری سه دوره تورجهانی کیش را داشتیم که فقط ما میزبانی آن را تجربه می کردیم و به اندازه هزینه هایی که می شد بهره وری لازم را نداشت

الهامی ادامه داد: در تورهای جهانی کاسپین سریز شاهد حضور تیم های پایه ساحلی کشورمان هستیم که خیلی برای آینده والیبال ساحلی و پشتوانه سازی تیم های ملی والیبال ساحلی کشورمان تاثیرگذار است.

وی با اعلام اینکه ایران می تواند پایلوت والیبال ساحلی آسیا شود، افزود: ایران به جهت سواحل خوب در شمال و جنوب می تواند به عنوان پایلوت ورزش والیبال ساحلی آسیا باشد.

رئیس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال با بیان اینکه به دنبال برگزاری تورهای تک ستاره در شش ماه دوم سال در جنوب کشور هستیم، ادامه داد: قطعا در آینده نزدیک با فدراسیون جهانی والیبال مکاتباتی را درخصوص میزبانی تورجهانی تک ستاره در شش ماه دوم سال در استان های جنوبی ایران مانند بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صورت می دهیم تا برگزاری تورهای جهانی والیبال ساحلی در ایران استمرار پیدا کند.

الهامی با تقدیر از هیات والیبال گیلان، افزود: خوشبختانه در انزلی زیر ساخت بسیار خوب و مجهزی وجود دارد و امیدواریم سال آینده تورهای سطح بالاتری را در سه استان شمالی میزبانی کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان ایران والیبال آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت