Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ،  مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی با حضور 60 واحد تولید کننده از سراسر کشور تا 28 مهر از ساعت 16 تا 22  در محل دائم نمایشگاه های بین المللی زاهدان دایر است
عباس نورا افزود:در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی، فرش، صنایع دستی ، صنایع چوبی و صنایع روشنایی از محصولات ایرانی بویژه از استانهای اصفهان، خراسان رضوی، یزد و تهران به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی بین المللی لوازم خانگی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

کد خبر 849434 منبع: ایرنا برچسب‌ها دختران خبر مهم مدرسه و مدارس افغانستان

دیگر خبرها

  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند