Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش ورزش و نرمش صبحگاهی ویژه آقایان درساحل گناوه و پارک ساحلی خور این بندر به همت هیئت ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و جوانان گناوه برگزار شد.

کرامت‌اله شولی‌فرد رئیس هیئت ورزشهای همگانی گناوه صبح پنجشنبه در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروزه با توجه به مشغله های کاری بخصوص برای مردان کمتر به ورزش و به تبع آن سلامتی توجه و برای آن وقت گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این هفته که به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده فرصت مغتنمی است تا این نکات وتوجه به سلامتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و هدف ما نیز از این همایش همین یادآوری اهمیت موضوع پرداختن به سلامتی است.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی گناوه گفت: با پرداختن به ورزش می توان به تنبلی و بیماری های گوناگون «نه» گفت و از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرد.

 رئیس هیئت ورزشهای همگانی گناوه تصریح کرد: باتوجه به تغییر ذائقه غذایی مردم و وجود مواد شیمیایی ناشی از سموم و کودهای شیمیایی وهمچنین کم تحرکی، بیماری‌هایی از قبیل چاقی بین مردم افزایش یافته که با ورزش می توان با این پدیده مقابله کرد.

وی گفت: در همایش امروز علاوه بر نرمش و ورزش صبحگاهی، مسابقه طناب کشی بین شرکت کنندگان برگزار و جوایزی به تیم های اول تا سوم  از سوی رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان و هیت ورزشهای همگانی اهدا شد.

شولی‌فرد گفت: همچنین در روز گذشته و به مناسبت هفته تربیت جشنواره محله محور ویژه بانوان با اجرای پیاده روی، یوگا و ورزش آمادگی جسمانی در استادیوم شهید سراجی گناوه با حضور علاقمندان برگزار شد.

کد خبر 4433912

منبع: مهر

کلیدواژه: ساحل گناوه هفته تربیت بدنی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مجلس شورای اسلامی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با ۶۴ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اجتماعی از ۱۰ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه در سال گذشته برای اولین بار در این روز برگزار شد که مورد استقبال مردم این شهرستان واقع شد.

برای برگزاری این هفته برنامه‎های متنوعی من جمله یادواره شهدای شهرستان، جشن بزرگ قرآنی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء، تجلیل از مفاخر و بزرگان اقشار مختلف جامعه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر، برگزاری یادواره خانگی شهداء، برگزار مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از معلمان شهرستان، تقدیر از کارگران شهرستان، تجلیل از بسیجیان شهرستان، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم می‌توان اشاره کرد.

همچنین به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اسم گذاری معابر و میادین به اسم روز شهرستان، جشن بزرگ کودک و خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تقدیر از بانوان فعال فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مجالس تعزیه خوانی، راه اندازی دسته‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و انشاء با موضوع من زرندیه را دوست دارم، برگزاری ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری همایش دوچرخه سواری، چاپ پوستر و تقویم روز شهرستان می‌توان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی