Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۷۲۳ مجتمع خدمات رفاهی در مسیر راه‌های کشور با تاسیسات کامل و با نگاه چندبعدی از نظر کمی و کیفی آماده خدمت‌رسانی ویژه به زائران پیاده حسینی و رضوی هستند. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حمیدرضا شهرکی ظهر امروز در نشست کارگروه دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منطقه 6 کشور در مشهد، اظهار داشت: در ابلاغیه‌ای به استان‌های واقع در مسیر حرکت زائران پیاده اربعین حسینی و دهه شفاعت تاکید شد که در این ایام نسبت به استفاده از مجتمع‌های بین راهی توجه ویژه بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و در حال حاضر 723 مجتمع خدمات رفاهی در مسیر راه‌های کشور با تاسیسات کامل و با نگاه چندبعدی از نظر کمی و کیفی آماده خدمت‌رسانی ویژه به زائران پیاده حسینی و رضوی هستند.

وی افزود: به دنبال هدایت سرمایه‌گذاری‌ها به‌ویژه در بخش استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله انرژی خورشیدی در پایانه‌های باری و مسافری و دیگر تاسیسات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هستیم.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ضمن اشاره به درخواست برخی دستگاه‌های فرهنگی به نصب بنر در جاده‌های کشور، بیان کرد: طبق ضوابط 2 درصد از ظرفیت‌های تابلوهای موجود در جاده‌ها می‌تواند به‌صورت رایگان در اختیار دستگاه‌های فرهنگی و سایر نهادهای استانی قرار بگیرد و لذا نهادهای فرهنگی باید مطالبات خود را در این قالب به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و یا ادارات کل استانی و یا ادارات شهرستانی زیرمجموعه این سازمان منعکس کنند.

شهرکی توجه به مسائل و فرصت‌های بازرگانی در جاده و اصلاح قوانین بازدارنده را از جمله اقدامات موثر و کمک‌رسان به درآمدهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و گفت: باید قوانین و سمت و سوی تصمیم‌ها به‌گونه‌ای باشد که بتوان از ظرفیت‌های راه به منظور درآمدزایی به‌ویژه برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که دستگاهی مبتنی بر درآمد و هزینه است استفاده کرد.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم بهره برداری از ۲ هزار و ۹۵۰ طرح بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: این طرح های محرومیت زدایی پارسال با همکاری ۶ هزار گروه جهادی در سطح استان خراسان رضوی اجرا شد.

وی گفت: سال گذشته بسیج سازندگی ۲ هزار و ۶۸۰  پنل‌ خورشیدی خانگی را به سرانجام رساند که در خراسان رضوی هم تعداد خوبی اجرا شد و ۳۰ مورد در منطقه بردسکن انجام شده است که به بهره برداری رسید.

سردار محمد زهرایی افزود: اجرای طرح پنل‌های خورشیدی برای حمایت از روستاییان در اولویت بسیج سازندگی کشور است. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: طرح ملی جهش تولید با مشارکت مردم را بسیج طی یک ماه آینده به دولت و مجلس ارائه می‌کند که طرح‌های اشتغال زایی و تولیدی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: در سال گذشته ۳۴ هزار جهیزیه با کمک‌های مردمی، تامین و توزیع شد و بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در سراسر کشور به اجرا در آمد.

وی گفت: بسیج سازندگی پارسال ۱۲۳ هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داد؛ و ۳۰ هزار فرصت شغلی را همین صندوق‌های قرض‌الحسنه ایجاد کرده‌اند و در سال گذشته با احیای واحد‌های صنعتی، از نابودی ۲۷ هزار فرصت شغلی جلوگیری شد.

آبرسانی به ۱۷۰۰ روستای محروم کشور در دولت سیزدهم
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ابراز داشت: اجرای طرح جامع محرومیت‌زدایی به صورت مردم‌پایه از ابتدای دولت سیزدهم آغاز شده که در آن چند بخش شامل آبرسانی به روستاها، آبخیزداری و ایجاد راه روستایی در اولویت قرار گرفته است و در این زمینه آبرسانی هزار و ۷۰۰ روستا انجام شد.

سردار زهرایی ادامه داد: در طرح «از آبخیز تا جالیز» با صرف هزینه ۹ هزار میلیارد ریال ۶۹۰ پروژه این طرح در روستا‌های کشور اجرا شد.

وی بیان داشت: با اینکه این سازمان فقط هشت درصد از سهمیه قیر کشور را در اختیار دارد، اما برای آسفالت راه روستایی در بسیاری از نقاط کشور آماده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار توزیع شده در کشور، ۶۰ هزار میلیارد تومان به صورت متمرکز توزیع شده که سهم بسیج سازندگی از این میزان سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است، ۴۰ هزار میلیارد تومان از این اعتبارات نیز در اختیار استانداران است.

به گفته وی، سازمان بسیج سازندگی پارسال ۲ هزار و ۶۸۰ نیروگاه پنج کیلوواتی را در قالب طرح «جهاد روشنایی» برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نصب کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی