Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیپیتا می گوید میلان باید برای قهرمانی در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا تلاش کند اما شاید برای کسب اسکودتو چیزی کم دارد. 

طرفداری - گونزالو هیگواین پس از درخشش در ناپولی و یوونتوس در این تابستان با رقم 18 میلیون یورو قرضی به اضافه 36 میلیون یورو حق خرید به میلان پیوست. در آستانه دربی دلا ماندونینا مقابل اینتر، وی در مصاحبه مفصلی با گاتزتا دلو اسپورت شرکت کرد:

میلان را انتخاب کردم چون واقعا برای پروژه خود به من اعتقاد داشتند و به دنبال من بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گتوزو، لئوناردو و پائولو مالدینی خیلی خوب میلان را می شناسند و الیوت (مالک باشگاه) برای جذب من تلاش زیادی کرد. واقعا تلاشی را که برای جذب من انجام دادند، دوست داشتم. چلسی به من علاقه داشت اما یک تفاوت اساسی وجود داشت: در میلان همه مرا می خواستند اما در چلسی تنها مائوریتزیو ساری مرا می خواست. 

احساس خوبی دارم. فرم فوق العاده ای دارم و از آن نهایت استفاده را می برم. امیدوارم بتوانم همینطور ادامه دهم. در میلان احساس چهار یا پنج سال پیش مانند پیوستنم به ناپولی را دارم و خوشحالم. میلانلو، فوتبال است و پس از جام جهانی که برای من خیلی خوب نبود، میلان چیز بیشتری به من داد. چیزی را که به دنبالش بودم، پیدا کردم. رفتار و نگرش بازیکنان در رختکن عالی است. واقعا بابت جایگاهمان در جدول متاسفم زیرا شایسته حضور در جایگاه بالاتری هستیم اما از سوی دیگر احساس خوبی دارم و از نظر ذهنی و حرفه ای لحظات خوبی را در دوران ورزشی ام سپری می کنم. 

میلان باید برای کسب تمام جام های ممکن تلاش کند. هدف من این است تیم را به لیگ قهرمانان ببرم، تا حد ممکن گل های بیشتری بزنم و در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا قهرمان شویم. اهداف ما این است. تاریخ این را از ما می خواهد و ما به خودمان اعتقاد داریم. برای کسب اسکودتو شاید چیزی کم داریم زیرا این رقابتی است که در آن به ثبات نیاز است. اگر نزدیک یووه نیستیم، به خاطر اشتباهات خودمان است. با این حال لیگ اروپا و کوپا ایتالیا رقابت های کوتاه تری هستند و باید برای قهرمانی در آن تلاش کنیم. به خاطر بازی با ناپولی و آتالانتا 5 امتیاز از دست دادیم اما حقیقت این است که به توانایی خودمان اعتقاد داریم و ضعیف تر از هیچکس نیستیم. 

فکر می کنم می توانیم امسال جام کسب کنیم. نمی توانم برای کسب سه جام صبر کنم. باید آگاه باشیم که پتانسیل کسب قهرمانی در این فصل را داریم زیرا میلان برای چنین کاری ساخته شده است. اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم، دفعه بعد خواهیم دید اما هواداران باید بدانند ما پتانسیل داشتن یک فصل خوب را داریم. 

هیگواین همچنین در مورد دربی میلانو گفت:

هر دربی طعم خاص خودش را دارد و این بار هم همین خواهد بود و به دلیل اینکه برای اولین بار در میلان حضور دارم، خوشحالم که در این بازی هستم. می خواهیم با تلاش و تمرکز و انگیزه خوب کار کنیم. اینکه بیشتر هواداران در سن سیرو از آنها حمایت خواهند کرد، در واقع به ما انگیزه می دهد. دربی هیجان انگیزی است و مانند دربی مادرید است. میلان در صورتی می تواند پیروز شود که ما بدانیم از هیچ تیمی ضعیف تر نیستیم. اگر چنین حسی داشته باشیم، بازی برای ماست. 

خیلی ها این بازی را مصاف هیگواین و ایکاردی می دانند:

ما تنیس بازی نمی کنیم. این فوتبال است. 11 نفر مقابل 11 نفر هستند نه مهاجم مقابل مهاجم. تیم ها پیروز می شوند، نه بازیکنان اما او برای سال هاست که خوب کر می کند. گل های زیادی به ثمر رسانده و به خودش بستگی دارد تا همینطور ادامه دهد. برای او آرزوی موفقیت می کنم. زمان بندی و موقعیت شناسی خوبی دارد و در بازی هوایی نیز خیلی خوب است. در محوطه جریمه او یک قاتل است. 

آیا می توانید همزمان کنار هم بازی کنید؟

من می گویم بله زیرا بازی در کنار یک مهاجم دیگر برای من مشکلی ندارد. در کنار مهاجمان زیادی بازی کرده ام و با همه آنها هماهنگ بوده ام و وفق پیدا کرده ام و آنها هم با من هماهنگ بوده اند. 

آیا خارج از فوتبال با هم صحبت می کنید؟

نه، صحبت نمی کنیم. 

هیگواین با مربیانی مثل مورینیو، ساری و الگری کار کرده و از او در مورد جنارو گتوزو سوال شد:

او خصوصیاتی متفاوت دارد. به شما نگاه می کند و می توانید حس کنید چقدر عاشق فوتبال است. سعی می کند از من بهترین استفاده را ببرد و واقعا چنین افرادی را ستایش می کنم. تیم از او حمایت می کند او انسان سرسختی است که برای بازیکنانش می میرد. فکر نمی کنم همه مربیان اینطور باشند. مربیان زیادی اینطور نیستند و از اینکه گتوزو مربی من است، افتخار می کنم. انتخاب خوبی کردم چون او باعث پیشرفت من می شود. ساری مربی ای بود که باعث شد بهترین احساس را داشته باشیم و گتوزو مانند اوست. او میل دیوانه واری به پیروزی دارد و آن را دوست دارم. 

و در نهایت هیگواین در مورد یوونتوس صحبت کرد. پس از ورود کریستیانو رونالدو، بیانکونری تصمیم گرفت مهاجم خود را بفروشد:

از روز فینال کوپا ایتالیا احساس کردم شرایط به هم ریخته است (هیگواین در آن بازی نیمکت نشین بود) و بعد آنها کریستیانو رونالدو را خریدند. من تصمیم به جدایی نداشتم. من تمام توانم را برای یوونتوس گذاشتم و جام های زیادی کسب کردیم. بعد رونالدو به باشگاه آمد و باشگاه یک جهش کیفی را می خواست و آنها به من گفتند نمی توانم آنجا بمانم. آنها در پی یک راه حل بودند. بهترین راه حل میلان بود. 

حالا در این فصل هیگواین مقابل یوونتوس بازی خواهد کرد و از او سوال شد که آیا در پی انتقام است؟

نه، نه اصلا. رابطه من با یوونتوس عاطفی و با محبت است زیرا آنها با من خیلی خوب رفتار کردند. هم تیمی هایم و هواداران واقعا خوب با من رفتار کردند اما من هرگز نمی خواستم جدا بشوم. در واقع همانطور که می گویند آنها مرا بیرون انداختند. فورا احساس عشق بزرگی را از میلان دریافت کردم و آنها مرا متقاعد کردند. 

از یوونتوس چه چیزی یاد گرفتید؟

آنها گل می زنند و بعد پیروز می شوند. در حالی که ما گل می زنیم اما باید به پیروزی با نتیجه 6-3 یا 7-4 فکر کنیم. باید مانند آنها گل بزنیم و پیروز شویم و در زمینه دفاعی ذهنیت پیروز آنها را داشته باشیم. باید مانند کاری که یوونتوس می کند، به گل برسیم و بعد بازی را ببندیم. آنها مثل ماشین جنگی هستند. 

واضح است که آنها هم از گلزنی حریف فشار را حس می کنند اما طی این همه سال هیچ تیمی نتوانسته اسکودتو را از آنها بگیرد.

مکس الگری؟

او در بعضی زمینه ها باعث پیشرفت من شد. اینکه چطور به کار دفاعی تیم کمک کنم و چطور برای گل حمله کنم. 

هیگواین پس از جدایی از ناپولی با دی لورنتیس جنجال های زیادی داشت اما افراد زیادی بوده اند که پس از جدایی از ناپولی این مشکل را با دی لورنتیس داشته اند:

نه. همه چیز تقصیر ماست، نه او. لاوتزی با شرایط بدی جدا شد. کاوانی هم همینطور بود. در حالی که مائوریتزیو ساری هنوز روی نیمکت نشسته بود، در تماس با یک مربی دیگر بود و 94 میلیون یورو بابت فروش من پول گرفت. همه با او مشکل داشته اند. من در مورد هواداران ناپولی که سه سال فوق العاده در کنار هم بودیم، هیچ چیز بدی ندارم که بگویم. آنها عاشق من بودند و حالا از من متنفرند. یک روز آن چیزی را که باید، می گویم اما در حال حاضر نمی توانم. 

هیگواین سپس در مورد الگوهای کودکی اش صحبت کرد:

در تمام زندگی ام، الگویم رونالدو (برزیلی) بود. در تمام زمینه ها او الگوی من است. نمی توان او را با کسی مقایسه کرد و من هرگز نمی توانم در هیچ زمینه ای بهتر از او کار کنم. مستعدترین بازیکنانی که کنارشان بازی کردم، مسی و گوتی بودند. همه چیز را در مورد لئو می دانید و بازی در کنارش برای من باعث افتخار بوده است اما گوتی کسی بود که بیش از همه مرا غافلگیر کرد. 

گفته می شود امکان دارد زلاتان در ژانویه به میلان بپیوندد:

باید در این مورد از باشگاه بپرسید. من تنها می توانم بگویم بازی در کنار بازیکنان بزرگ را دوست دارم و زلاتان یکی از آنهاست. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی مدافع جوان تیم شمس‌آذر در بازی با پیکان گل تماشایی را به ثمر رساند و سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

او در دقایق پایانی با حضور در محوطه جریمه برتری عددی را در خط حمله برای شمس‌آذر رقم زد و در حالی که تراکم زیادی در محوطه جریمه پیکان وجود داشت پاس مجتبی فخریان را با استپ مناسب مقابل پای چپ خود قرار داد و با نگه تیزبینانه به دروازه پیکان و ضربه بی‌نقصی که زد گل برتری شمس‌آذر را رقم زد.

ویدئو: 331509

گودرزی که در باشگاه نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید شاگرد رضا عنایتی بود مقابل مربی سابق خود نمایش خوبی داشت و در فاز دفاعی هم اجازه نفوذ به وینگر و مدافع راست پیکان نداد و نقش کلیدی در پیروزی شمس‌آذر داشت.

او در این مسابقه چهارمین گل خود را به ثمر رساند و گلزن‌ترین مدافع شمس‌آذر در طول فصل نام گرفت، او پیش از این مقابل استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن گل زده بود.

دیگر خبرها

  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد