Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نماینده، ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه امروز بیشتر از همه زمان‌ها نیاز به آموختن درس‌های کربلا هستیم، گفت: نباید غیرت دینی ما در مقابل ورود بانوان به استادیوم خاموش شود.

به گزارش صدای ایران از انتخاب، نماینده، ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه امروز بیشتر از همه زمان‌ها نیاز به آموختن درس‌های کربلا هستیم، گفت: نباید غیرت دینی ما در مقابل ورود بانوان به استادیوم خاموش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام عبداله حاج صادقی امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان به نعمت ولایت و انقلاب اسلامی تاکید و اظهار داشت: امروز بیش از همه زمان‌ها نیاز به آموختن درس‌های کربلا داریم.

وی توجیه کردن گناه را یکی از مشکلات هر جامعه‌ای دانست و گفت: یکی از نابودی‌های جامعه این است که مسیر را اشتباه برویم و احساس کنیم که مسیرمان درست است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم برخی افراد داخل انقلاب، انقلاب زدایی کنند، تاکید کرد: وارد کردن بانوان داخل استادیوم‌ها یک‌خطر است.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع باید غیرت دینی ما جوشانده شود، گفت: در مرحله نخست بانوان را وارد استادیوم ورزشی کردند تا بازی‌های جام جهانی مشاهده کنند، اکنون اجازه مشاهده بازی‌های زنده فوتبال را به بانوان در استادیوم‌ها می‌دهند و احتمالا در آینده بانوان و آقایان به صورت مختلط بازی‌های فوتبال را در استادیوم مشاهده خواهند کرد و باید در این جور مواقع غیرت دینی ما بجوشد و اجازه این کار‌ها را به برخی افراد ندهیم.

حجت‌الاسلام حاج صادقی گفت: مراقب باشید اجازه ندهید غیرت دینی شما در مقابل انقلاب زدایی جامعه خاموش شود.
وی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد تا اسلام‌بدون زهر در ایران حاکم شود، گفت: اسلام بدون زهر همان اسلام معاویه است و دشمنان می‌خواهند اسلام بدون زهری که در عربستان حاکم کردند همان را در ایران جایگزین کنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: اگر در جامعه حاکمیت الهی نباشد جامعه مرده است و دینی که امروز در آل سعود تبلیغ می‌کنند این دین مخدر است و یقین بدانید بی‌دین‌های روسیه و چین بهتر از دین‌داری آل سعود است.

وی توصیه‌ای به انقلابی‌های جامعه کرد و گفت: رفتارمان در جامعه طوری نباشد که سبب زدگی مردم از دین شود و باید مراقب رفتار‌های اجتماعی خودمان باشیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه دشمن در این ۴۰ ساله هرکاری توانسته کرده است، تشریح کرد: زنده ماندن انقلاب با این فتنه‌های دشمنان معجزه است و ایران امسال نسبت به ۱۰ سال گذشته بسیار قوی است.

وی در پایان از زحمات حجت‌الاسلام متین بخاطر تصدی‌گری این سمت در مدت پنج سال در سپاه استان تقدیر و برای مسئول جدید آرزوی موفقیت کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه سپاه استادیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی را یکی از وظایف این دفتر برشمرد و افزود: ارتقای بصیرت دینی یعنی شناخت دشمن، از این رو باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

وی از سپاه با عنوان یک مجموعه نظامی و از همه مهم‌تر مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی یاد کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف این مجموعه، حفاظت از مکتب اسلام و ارتقای بصیرت دینی و انقلابی آحاد جامعه است، از این رو معتقدیم سپاه پاسداران از جان و آبروی خود مایه می‌گذارد تا کشور در عزت و سربلندی بماند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها آماده جان‌فشانی در راستای حفاظت از کیان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه نظامی از زمان شکل‌گیری نقش تأثیرگذاری را در عرصه‌های مختلف ایفا کرده و نشان داده است که به معنای واقعی کلمه، مولود انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در انجام وظایف ذاتی و محوله خود، همواره تفکر جهادی را سرلوحه برنامه‌ها و اهداف قرار داده است، خاطرنشان کرد: پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی، تعمیق بصیرت و معرفت دینی، تعمیق بصیرت سیاسی، ترویج اندیشه‌ها و سبک زندگی اسلامی و … از دیگر وظایف این مجموعه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه سپاه مجموعه‌ای است که از دل جامعه برخاسته و همواره در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: در هفته عقیدتی سیاسی شاهد برگزاری ۴۰۰ برنامه در زنجان خواهیم بود.

کد خبر 6089075

دیگر خبرها

  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه