Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:03:44 GMT

9 هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ابرکوه اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۲۸۰۲

9 هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ابرکوه اجرا شد

یزد - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه گفت: در سال 6 ماه نخست امسال افزون بر 9 هزار و 850 متر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر اجرا شده است.

سیدمحسن پورسید روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در مناطق مختلف از جمله شهرک صفاییه، خیابان ساحلی، خیابان بعثت و بلوار جمهوری اسلامی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین در زمینه تامین آب شرب گفت: 365 متر شبکه آبرسانی در مناطق روستایی عزیز آباد ، کوچه دولت آباد ، خیابان سعدی و.... در طرح توسعه شبکه آبرسانی قرار گرفته است .
این مسئول ادامه داد: سه هزار و 485 متر شبکه توزیع آب در نقاط مختلف شهر از جمله خیابان شهیدان پور نجفی ، بافت قدیم محله های نبادان و دربقلعه و خیابان های شهید بهشتی، سنگ فتح آباد و مفتح، اصلاح و بازسازی شده است.
وی با بیان اینکه آب شرب مردم از طریق 15حلقه چاه آب تأمین می‌شود، اضافه کرد: در 6 ماهه نخست امسال افزون بر یک میلیون و 459 هزار و 884 متر مکعب آب شرب استحصال و توزیع شد.
مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه تصریح کرد: در همین مدت برای تامین آب شرب مردم یک حلقه چاه عمیق به عمق 250 متر حفر شده است.
این مسئول از واگذاری و نصب 99 فقره انشعاب با کاربری های مختلف در این شهر خبر داد و تصریح کرد: در همین مدت 38 مورد اتفاقات اصلی و 715 مورد اتفاقات انشعابات مشترکین برطرف شد .
وی تصریح کرد: برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی مردم، 815 مورد آزمایش کلرسنجی ، 711 مورد آزمایش باکتریولوژی بر روی 104 نمونه و 440 مورد آزمایش شیمی و فیزیک بر روی 31 نمونه انجام گرفته است.
پورسید ، نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی نوین بکو ، تعویض یک دستگاه الکتروموتور چاه یک پرستو، نصب و راه اندازی 2 دستگاه دیزل ژنراتور در چاه های شماره 2 و 3 مناطق بالا دست و تکمیل حفر یک حلقه چاه عمیق به عمق 350 متر در مناطق بالا دست را از دیگر فعالیت ها ذکر کرد.
مدیر امور آب وفاضلاب ابرکوه ، احداث 197 عدد منهول فاضلاب در مناطق مختلف شهر ، تعویض هفت شیر فلکه اصلی بر روی خطوط انتقال و شبکه اصلی توزیع شهر، احداث 15 باب حوضچه شیر فلکه در نقاط مختلف شهر را هم از دیگر اقدامات این اداره بیان کرد.
آب شرب 13 هزار و 470 مشترک از طریق 14 حلقه چاه ، 101کیلومتر خط انتقال و 165 کیلومتر شبکه توزیع تامین می شود.
7540/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آب وفاضلاب اجراي فاضلاب ابركوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی

به گزارش صدای ایران از ایسنا، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزم شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد. در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیرو‌های امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیرو‌های امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتما بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم