Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س)ـ کارگاه آموزشی خانواده مقاوم براساس تحقق منویات رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی برگزار می شود
این کارگاه در ۱۲ جلسه باحضور فتحی نیا ارشد دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه دزفول وشرکت بانوان جوان و با موضوعاتی نظیر افزایش سواد تغذیه ای،کارآفرینی،حمایت از کالای ایرانی و حمایت از کارگر ایرانی، ارتقا سطح توانمندی بانوان به عنوان مدیراقتصادی خانواده و کمک به اصلاح الگوی مصرف، برگزار می شود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۰۱۲۹۷۳۵۲۰ در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

کد خبر 6098121

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت