Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:24:30 GMT

کلوپ: نایب قهرمانی برای ما ارزشی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۳۸۲۲

کلوپ: نایب قهرمانی برای ما ارزشی ندارد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تنها هدف تیمش در این فصل را فتح لیگ برتر توصیف کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 3 دهه است مرسی سایدی ها توفیقی در فتح رقابت های لیگ انگلیس نداشته اند و هواداران لیورپول امیدوارند تیم پرستاره آنها زیر نظر یورگن کلوپ بالاخره امسال به این مهم دست یاید. خود کلوپ هم معتقد است در فوتبال دوم شدن بر خلاف دیگر رشته های ورزشی اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کلوپ گفت: "در بسیاری از ورزش ها به عنوان مثال در المپیک هنگامی که شما در جایگاه دوم قرار بگیرید با مدال نقره به خانه باز خواهید گشت اما در فوتبال دوم شدن هیچ معنایی ندارد.

 

نایب قهرمانی در فوتبال ارزشی نخواهد داشت و برای من هم دقیقا شرایط اینگونه است. ما می خواهیم این فصل قهرمان لیگ برتر شویم و می دانیم که این مسئولیت فعلی ماست. من همه چیز خودم از جمله دانش، شور و شوق، قلب، تجربه و همه داشته هایم را 100 درصد در اختیار لیورپول قرار داده ام و این اتفاق باید رخ بدهد اما تا رسیدن به این هدف ما باید با قدرت کار کنیم."

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، درک کویت از آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد حمایت کرد و تایید کرده که او گزینه مناسبی برای جانشینی یورگن کلوپ است.

پس از عدم توافق با ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن و روبن آموریم از اسپورتینگ، هیئت مدیره لیورپول تصمیم گرفته به یک مربی هلندی روی بیاورد.

اگرچه جیمی کاراگر به صراحت نظرات خود را در مورد اسلوت بیان کرده است، اما هم تیمی سابق او، کویت از سرمربی فاینورد تمجید کرده و تاکید کرده که او مشکلی برای کار در لیورپول نخواهد داشت.

کویت در ستون خود برای اتلتیک نوشت: "پیروی از یورگن آسان نیست، اما آرنه این کار را به روش خودش انجام می‌دهد و هر کاری برای موفقیت باشگاه انجام می‌دهد. او مصمم است و با اعتماد به نفس زیادی کارش را دنبال می‌کند.

سبک بازی او دقیقاً همان چیزی است که هواداران لیورپول دوست دارند در آنفیلد ببینند. او همچنین با رسانه‌ها‌ رابطه خوبی دارد چون خودش را خیلی واضح توضیح می‌دهد. از آنجایی که فاینورد بازیکنان خارجی زیادی دارد، او جلسات خود را به زبان انگلیسی برگزار می‌کند، بنابراین هیچ مشکلی در مورد زبان وجود نخواهد داشت."

کویت که یک هفته را به‌عنوان دستیار اسلوت در فاینورد گذراند، مدعی شد که او یک مربی و مردی فوق‌العاده است و سبک فوتبالی متفاوتی با کلوپ، ژوزه مورینیو یا پپ گواردیولا دارد.

کویت نوشت: "امروزه مربیان همیشه با هم مقایسه می‌شوند. آیا این سبک یورگن کلوپ است؟ آیا سبک ژوزه مورینیو است؟ آیا سبک پپ گواردیولا است؟ پاسخ این است که اسلوت سبک خاص خودش را دارد. او از کسی کپی نمی‌کند.

اسلوت دقیقا می‌داند که چه می‌خواهد و به آن اعتقاد دارد. فوتبال او جذاب و هجومی است. او دوست دارد یک دفاع تهاجمی، با پرس از بالا و بازی در نیمه حریف را شروع کند. سبک او با کلوپ متفاوت است اما بسیاری از اصول یکسان هستند."

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏