Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:48:52 GMT

پایان ۳۶ سال فراق مادر شهید در معراج شهدا

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۴۱۵۲

پایان ۳۶ سال فراق مادر شهید در معراج شهدا

نخستین دیدار خانواده شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس بعد از ۳۶ سال فراغ، پیش از ظهر امروز در معراج شهدا مرکز انجام شد. ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرتگاران پویا، پیش از ظهر امروز پنج شنبه 26 مهرماه نخستین دیدار خانواده شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس شهید"فرمانعلی قربانی" بعد از 36 سال فراغ در معراج شهدا مرکز صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسیجی شهید متولد شهرستان خدابنده بود که بعد از حضور در چندین عملیات، سرانجام در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار به فیض شهادت نائل می شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید  امروز در مسجد علی بن موسی الرضا واقع در مهرآباد جنوبی شهرک فردوس خیابان اسماعیلی خیابان شهید غلام عباس عسگری برگزار می شود.

تشییع پیکر پاک شهید فردا جمعه 27 مهرماه ساعت 8 صبح در شهرک دانش واقع در کیلومتر 14 جاده قدیم کرج برگزار می شود و سپس پیکر جهت تدفین به بهشت زهرا قطعه 50 منتقل می شود.

شهید فرمانعلی قربانی، فرزند صفرعلی متولد 12 فروردین ماه سال 1339 است. او که توسط لشکر 27 محمد رسول الله(ص) و از شهرستان اسلامشهر به جبهه اعزام شده بود، در سال 61 در عملیات مسلم ابن عقیل و در منطقه سومار به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید 22 ساله در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت و بعد از گذشت 36 سال طی عملات تفحص کشف و توسط پلاک هویت شناسایی شد.

انتهای پیام/

 

وداع با پیکر شهید فرمانعلی قربانی بعد از ۳۶ سالوداع با پیکر شهید فرمانعلی قربانی بعد از ۳۶ سالوداع با پیکر شهید فرمانعلی قربانی بعد از ۳۶ سالوداع با پیکر شهید فرمانعلی قربانی بعد از ۳۶ سالوداع با پیکر شهید فرمانعلی قربانی بعد از ۳۶ سالوداع با پیکر شهید فرمانعلی قربانی بعد از ۳۶ سالوداع با پیکر شهید فرمانعلی قربانی بعد از ۳۶ سالوداع با پیکر شهید فرمانعلی قربانی بعد از ۳۶ سالوداع با پیکر شهید فرمانعلی قربانی بعد از ۳۶ سالوداع با پیکر شهید فرمانعلی قربانی بعد از ۳۶ سالوداع با پیکر شهید فرمانعلی قربانی بعد از ۳۶ سال R1439/P1010114/S4,38/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

دریافت 20 MB

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین: تاکنون نزدیک به ۱۸۵ تا ۱۹۰ شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از ۳۰۰ تا ۴۰۰ شهید نیز فراتر خواهد رفت.

همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن  پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

دیگر خبرها

  • سرنوشت نامعلوم تعدادی از پیکر شهدا در سراسر منطقه غزه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست