Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را، آشنایی و برنامه ریزی بانوان برای آینده و بهره گیری از دانش و مهارتهای نوین و توسعه و بهبود فعالیتهای آنان در مناطق روستایی و عشایری اعلام کرد.

 عبدالرحمان کلیجی، با اشاره به اینکه کارآفرینی یک استراتژی مؤثر در توسعه کسب وکار و ایجاد اشتغال است، افزود: به‌ علت در دسترس بودن مواد خام، منابع طبیعی و وجود افراد بیکار در مناطق روستایی و عشایری، برگزاری این دوره ها سبب می شود تا زنان کارآفرین بتوانند برای خود و دیگر اعضای خانواده اشتغالزایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی بر اساس الگوی  LNSIE که یکی از شیوه های آموزشی به منظورایجاد نگرش و انگیزه درزنان روستایی جهت هدفمند نمودن فعالیتها و ایجاد کار آفرینی است، برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد دوره کار آفرینی مهارت های زندگی روستا عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر