Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز فارس، مدیر کل اداره استاندارد فارس در همایش تجلیل از واحد های نمونه که به مناسبت روز جهانی استاندارد برگزار شد، گفت: مسئولان کنترل کیفیت و واحدهای حائز شرایط زمینه استاندارد سازی به مدت یک سال از پرداخت هزینه های صادراتی و تبلیغاتی معاف می شوند.
رهنما افزود: همچنین 3 واحد توليدي نمونه استاندارد استاني به دليل موفقيتهاي چشمگير در افزايش كيفيت محصولات خود در سال 1396 لوح تقدير استاندارد دريافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه 920 واحد تولیدی فعال در فارس زیر نظر اداره کل استاندارد هستند ، گفت: این واحدها هزار و 600 فرآورده را با نشان استاندارد تولید می کنند و در 6 ماهه امسال هم برای 100 واحد تولیدی ، پروانه استاندارد صادر شده است.
معاون تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد هم در این همایش گفت: برای حمایت از کالای ایرانی تا کنون در کشور 33 هزار استاندارد ملی تهیه شده و تا پایان امسال نیز برای 2 هزار واحد تولیدی نشان استاندارد صادر می شود.
یحیی زاده افزود: در حوزه های صنایع غذایی، محیط زیست، انرژی، ساختمان و موارد دیگر ، تلاش کرده ایم استانداردهای دارای اولویت را تجدید نظر و مشکلات واحد های تولیدی را برطرف کنیم.
در همایش تجلیل از واحد های نمونه از 22 واحد نمونه تولیدی در فارس تجلیل شد.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معافیت واحد های تولیدی فارس شیراز خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس صادرات هفته استاندارد تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه به مناسبت هفته کار و کارگر، از پنج نفر از کارگران نمونه استان البرز با حضور محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در نماز جمعه کرج تجلیل شد.

هر ساله کمیته‌های استانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر اساس یکسری شاخص‌ها اقدام به ارزیابی واحدهای تولیدی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و … می‌کنند و طرح‌های کارآفرینانه، روش‌های افزایش دهنده تولید و بهره وری و امور خلاقانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در نهایت کارگرانی که در این طرح‌ها شرکت داشته باشند ارزیابی و امتیاز دهی شده و از دل آنها افرادی انتخاب می‌شوند و مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند و سپس به صورت کشوری نیز از آنها تجلیل می‌شود که امروز با توجه به حضور معاون وزیر از پنج نفر تقدیر شد.

کد خبر 6089244

دیگر خبرها

  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • سیر تا پیاز بند بورسی