Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر کمال جوانمرد با تاکید بر تجلیل از قهرمانان ملی اظهار داشت: این ورزشکاران و نخبه‌ها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط جهان، به‌ویژه در قاره کهن آسیا به اهتزاز درآورده‌اند. ریاست دانشگاه هم دستور داده‌ به فضل خداوند این مراسم تجلیل را به‌خوبی انجام دهیم. بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی مراسم تجلیل از قهرمانان را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در این مراسم از قهرمانان جاکارتا و قهرمانان باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی که در لیگ سال ۹۶ خوش درخشیدند و حائز رتبه شدند، تجلیل می‌شود و پاداش‌های خود را خواهند گرفت.

جوانمرد در خصوص تشویق این ورزشکاران گفت: بر اساس وسعت نظر و نگاه ویژه و حمایت بسیار خوبی که مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از ورزشکاران دارند، مقرر شد قهرمانان ۱۶ رویداد ورزش کشوری که در شهریورماه برگزار شده از پرداخت شهریه نیم سال اول معاف و برای مهرماه شهریه به آنها تعلق نگیرد.

انتهای پیام/

168 / 167 دکتر کمال جوانمرد دانشگاه آزاد اسلامی هفته تربیت بدنی بازی های آسیایی جاکارتا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی هفته تربیت بدنی بازی های آسیایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی