Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- پویانمایی 'چشم انداز خالی' اثر علی زارع قنان نوی کارگردان شیرازی، منتخب ششمین جشنواره بین المللی فیلم MY MUMBAI هندوستان شد.

پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در گزارش روز پنجشنبه خود با اعلام این مطلب، افزود: تهیه و تولید پویانمایی (انیمیشن) چشم انداز خالی که دو سال و نیم به طول انجامیده، روایتگر چشم انتظاری های مادری است که پسرش در جنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم پیش از این توانسته جایزه بهترین انیمیشن اکثر جشنواره های داخلی و خارجی را کسب کند و منتخب جشنواره ادمونتون کانادا، از جشنواره های دارای نشان آکادمی اسکار شود و همچنین در بیش از 60 جشنواره بین المللی به عنوان نماینده ایران حضور پیدا کند.
علی زارع قنات نوی، تاکنون بیش از 40 جایزه بین المللی و ملی کسب کرده، تهیه کنندگی و کارگردانی 14فیلم مستند و داستانی کوتاه، بلند و انیمیشن را در کارنامه دارد.
او یکی از فیلمسازان موفق سینمای ایران به‌شمار می‌ رود و آثار وی با استقبال منتقدان، جشنواره ها و بنیادهای فرهنگی هنری جهان رو به ‌رو شده است که اثر پیشین او، انیمیشن 'عروسک چینی بابا' از این جمله است.
زارع قنات نوی، پیش از این بیش از 30 جایزه بین المللی دریافت کرده و در جمع ١٠ فیلمساز برتر سال ٢٠١٤ آسیا در جشن IFVA قرار گرفته است، افزون بر این او در سال ٢٠١٦ در بین 8 استعداد برتر فیلمسازی مجله فیلم کوتاه آمریکا قرار گرفت.
وی به عنوان داور در جشنوارهای مختلفی از جمله: جشنواره بین المللی CPM FILM بلاروس، جشنواره بین المللی فیلم های مستقل بنگلادش (IOFF) جشنواره بین المللی برلین سینفست Berlin International Cinefest آلمان و جشنواره Globe International Silent Film حضور داشته است.
ششتمین دوره جشنواره فیلم MY MUMBAI از 27 تا 30 مهرماه جاری که مصادف با ١٩ تا ٢٢ اکتبر است در شهر بمبئی هندوستان برپا خواهد شد.
7375 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرهنگ و ارشاد كارگردان شيرازي جشنواره بمبئي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ این جشنواره دو روز با میزبانیِ دشت مغان در شهرستان بیله سوار میزبان طوایف عشایر از مناطق مختلف داخل و خارج از کشور بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا